Tutaj najszybciej znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie

W czym możemy pomóc

Szybka pomoc

Czy opłata startowa zostanie pobrana mimo anulowania rezerwacji pojazdu?

Nie. Opłata startowa naliczana jest dopiero, gdy uruchomisz silnik lub po upływie pierwszych darmowych 5 minut przed jego uruchomieniem.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
91
73

Kiedy mogę wybrać ofertę „Na 24h lub dłużej”?

Oferta „Na 24h lub dłużej” to dobre rozwiązanie nie tylko wtedy, gdy planujesz dłuższą trasę np. do innego miasta, ale także wtedy, gdy potrzebujesz samochodu na kilka godzin. W trakcie wynajmu nie można zmienić wybranego cennika. Nie wiesz, która ofera będzie najkorzystniejsza dla Twojego wynajmu? Skorzystaj z kalkulatora cen przejazdów dostępnego na stronie tutaj.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
48
64

Jeśli chcę mieć niższą nocną stawkę postojową, to rezerwacji muszę dokonać po 23:00?

Nie ma znaczenia, kiedy dokonasz rezerwacji. Niższa stawka postojowa naliczana jest automatycznie od poniedziałku do niedzieli w godzinach 23:00 – 7:00, zatem jeśli wynajem rozpoczniesz przed 23:00, a postój zrobisz już po 23:00, naliczona zostanie niższa stawka postojowa.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
46
4

Zamknąłem samochód siedząc w środku, po wyjściu drzwi kierowcy są otwarte.

W tej sytuacji powinieneś jeszcze raz wynająć samochód, wszystkie drzwi zostaną otwarte, a następnie anulować rezerwację w czasie do 5 minut, dzięki czemu zamkniesz samochód prawidłowo, a wynajem będzie darmowy.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
75
23

Gdzie mogę zakończyć wynajem i zaparkować samochód?

PARKOWANIE: Pojazdy z floty Traficara możesz zaparkować na dedykowanych parkingach oznaczonych literą „P” w aplikacji. Parkingi te są przeznaczone dla konkretnych grup pojazdów tj. samochodów elektrycznych Renault Megane E-Tech 100% electric lub samochodów dostawczych lub samochodów osobowych. Samochody z floty Traficara zaparkować można w obrębie miejskiej strefy płatnego parkowania, na miejscach ogólnodostępnych, zgodnie z zasadami ruchu drogowego. Opłata za parkowanie w miejskiej strefie płatnego parkowania w miastach działania Traficara jest już wliczona w cenę usługi. Parkowanie na miejscach dedykowanych jest całkowicie bezpłatne.

ZAKOŃCZENIE WYNAJMU: Samochody osobowe z wyłączeniem samochodów elektrycznych można zwrócić w dowolnym mieście, w którym działa usługa Traficar w obrębie strefy oznaczonej w aplikacji. Samochody dostawcze należy zwrócić na dedykowany parking najcześciej pod sklepami budowlanymi w tym samym mieście, z którego zostały wynajęte. W innym przypadku pozostawienie samochodu w dowolnym miejscu strefy Traficar w mieście jego wypożyczenia kosztuje 49 zł.
Pojazdy Renault Megane E-Tech 100% electric należy zwrócić w dokładnie to samo miejsce, z którego zostały wypożyczone. Samochody dostawcze i elektryczne muszą zostać zwrócone w tym samym mieście, z którego zostały wynajęte.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
85
169

W jaki sposób mogę zarezerwować samochód w Traficar?

Aby dokonać rezerwacji pojazdu wystarczy uruchomić aplikację Traficar na swoim telefonie i przejść do widoku mapy. Jeżeli masz włączoną usługę geolokalizacji, mapa zostanie przybliżona, aby pokazać najbliższą okolicę. Poszukaj na mapie najbliższego samochodu oznaczonego pinem z symbolem samochodu, a po kliknięciu zobaczysz dokładną lokalizację auta, stan paliwa oraz będziesz mieć możliwość zarezerwowania pojazdu w najkorzystniejszej dla Ciebie ofercie. Możesz również kliknąć w ikonę nawigacji na mapie aplikacji, aby szybko znaleźć najbliższy samochód (lewy dolny róg). Samochód możesz zarezerwować bezpłatnie na 15 min. Jeżeli 15 min jest dla Ciebie niewystarczające, możesz skorzystać z płatnego przedłużenia rezerwacji. Koszt płatnego przedłużenia rezerwacji wynosi tyle samo, co koszt postoju. Aktualny cennik sprawdzisz tutaj.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
33
72

W jaki sposób zostanie pobrana opłata za korzystanie z Traficara?

Aby móc korzystać z samochodów Traficara musisz podpiąć do swojego konta ważną kartę płatniczą z logo Visa lub Mastercard. Opłaty za przejazd będą preautoryzowane (blokowane) na bieżąco w trakcie trwania wynajmu. Zasady preautoryzowania środków na Twojej karcie płatniczej znajdziesz tutaj.

Pamiętaj, aby mieć odblokowane transakcje internetowe, telefoniczne i korespondencyjne oraz zapewnić odpowiednią ilość środków dla tego rodzaju transakcji na Twojej karcie. Twoja karta powinna być ważna minimum 31 dni. Zwróć również uwagę na limity dzienne na Twojej karcie, które również mogą powodować problemy z pobieraniem płatności. Większość banków umożliwia zarządzanie limitami oraz transakcjami w serwisie internetowym lub w aplikacji mobilnej.

Posiadanie aktywnego, podpiętego vouchera w aplikacji Traficar w zakładce Promocje – Zniżki nie zwalnia Cię z konieczności podpięcia karty płatniczej do usługi Traficar. Wszyskie blokady środków (preautoryzacje) na poczet wynajmu będą blokowane na podpiętej przez Ciebie karcie płatniczej. Voucher zostanie uwzględniony dopiero przy zakończeniu Twojego wynajmu. Nie martw się, wszystkie blokady środków powyżej kwoty faktycznego wynajmu, zostaną zwolnionie z blokad zgodnie z działaniem Twojego banku.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
24
35

W jaki sposób naliczane są opłaty w Traficar?

W przypadku oferty „Na ile chcesz” obowiązują Cię następujęce opłaty:
Opłata na start – Opłata naliczana jest po upływie 5 darmowych minut od otwarcia pojazdu Traficara lub w momencie uruchomienia silnika.
Opłata za kilometr – Opłata naliczana jest po każdym rozpoczętym kilometrze.
Opłata za postój – Opłata naliczana jest tylko w sytuacji, gdy wyłączysz samochód, a nie zakończysz wynajmu. Nie ma znaczenia czy wyszedłeś(-aś) z samochodu i zamknąłeś(-aś) go z karty, czy siedzisz w środku.

W przypadku oferty „Na 24h lub dłużej”
Opłata za dobę – Opłata naliczana jest za każdą rozpoczętą dobę wynajmu.
Opłata za kilometr – Opłata naliczana jest za każdy rozpoczęty kilometr.

W trakcie każdego wynajmu preautoryzujemy środki na Twojej karcie płatniczej. Zasady preautoryzowania środków w Traficar znajdziesz tutaj.

Wszystkie opłaty są zgodne z obowiązującym cennikiem, który znajdziesz w aplikacji lub na stronie tutaj.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
29
51

Nie mogę zalogować się do swojego konta. Otrzymuję komunikat “Nieprawidłowy login lub hasło”, co mam zrobić?

Komunikat ten pojawia się, gdy podajesz niewłaściwe hasło do konta lub niepoprawny adres e-mail. Zweryfikuj, czy podany adres mailowy jest poprawny. Możesz zresetować hasło do konta poprzez przejście w aplikacji do zakładki “Zaloguj”, następnie “Nie pamiętam hasła”. Komunikat ten może również pojawić się, jeśli nie kliknąłeś(-aś) jeszcze linku aktywacyjnego przesłanego w mailu od nas. Sprawdź, czy wiadomość nie wpadła do folderu SPAM. Link aktywacyjny jest ważny przez 24 godziny. Nowy link aktywacyjny wygenerujesz na stronie tutaj przechodząc do zakładki “Aktywacja konta”, a następnie do “Wyślij link aktywacyjny ponownie”.

Jeżeli problem nadal występuje napisz do nas na traficar@traficar.pl.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
6
36

W jaki sposób zarejestrować konto w usłudze?

Aby stać się użytkownikiem usługi Traficar pobierz aplikację na telefon z systemem Android, iOS lub Huawei. Przygotuj prawo jazdy, kartę płatniczą (Visa lub Mastercard). W procesie rejestracji musisz przejść 6 kroków:

1. Stworzenie konta– podaj swoje imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu i hasło, którym będziesz logować się do usługi Traficar.
2. Zaakceptowanie regulaminu usługi oraz jeśli tylko chcesz zgód marketingowych w celu korzystania z promocji i zniżek.
3. Kliknięcie w link aktywacyjny – link zostanie wysłany na podany przez Ciebie w 1 kroku adres e-mail. Sprawdź czy link nie wpadł do zakładki SPAM, Oferty lub do zakładki Inne. Link jest ważny 24h od jego wysłania przez nasz system. Link aktywacyjny możesz wygenerować raz jeszcze pod adresem traficar.pl/aktywacja/.
4. Uzupełnienie danych osobowych – podaj dane osobowe, kontaktowe oraz numer licencji prawa jazdy wraz ze zdjęciem pierwszej strony dokumentu.
5. Weryfikacja danych za pomocą konta bankowego – ważne, aby dane, które podałeś(-aś) w aplikacji były spójne z danymi właściciela konta bankowego.
6. Dodanie karty płatniczej – w celu regulowania bieżących przejazdów w usłudze Traficar. Możesz mieć podpięte więcej niż jedną kartę. Podpięcie karty płatniczej nie oznacza weryfikacji danych w Twoim banku.

Poinformujemy Cię, gdy Twoje konto będzie w pełni aktywne.

Pamiętaj! Jeśli nie dodasz karty płatniczej Twoje konto może być aktywowane, ale wynajem samochodu wciąż nie będzie możliwy! Dodanie karty płatniczej jest obowiązkowe jeżeli chcesz korzystać z naszej floty.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
22
171

Odwiedź naszą społeczność

Dzieki aktywnej społeczności możesz uzyskać odpowiedź na swoje pytanie w kilka minut.

Nie potrafisz znaleźć odpowiedzi?

    *pola obowiązkowe

    Potrzebujesz szerszej pomocy?