Tutaj najszybciej znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie

W czym możemy pomóc

Szybka pomoc

Czy opłata startowa zostanie pobrana mimo anulowania rezerwacji pojazdu?

Nie. Opłata startowa naliczana jest dopiero, gdy rozpoczniesz jazdę lub po upływie pierwszych darmowych 5 minut przed odpaleniem silnika.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
51
32

Kiedy mogę wybrać ofertę „Na 24h lub dłużej”?

Oferta „Na 24h lub dłużej” to dobre rozwiązanie nie tylko wtedy, gdy planujesz dłuższą trasę np. do innego miasta, ale także wtedy, gdy potrzebujesz samochodu na kilka godzin. W trakcie wynajmu nie można zmienić wybranej oferty.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
44
61

Jeśli chcę mieć niższą nocną stawkę postojową, to rezerwacji muszę dokonać po 23:00?

Nie ma znaczenia, kiedy dokonasz rezerwacji. Niższa stawka postojowa naliczana jest automatycznie od poniedziałku do niedzieli w godzinach 23:00 – 7:00, zatem jeśli wynajem rozpoczniesz przed 23:00, a postój zrobisz już po 23:00, naliczona zostanie niższa stawka postojowa.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
17
3

Zamknąłem samochód siedząc w środku, po wyjściu drzwi kierowcy są otwarte.

W tej sytuacji powinieneś jeszcze raz wynająć samochód, wszystkie drzwi zostaną otwarte, a następnie anulować rezerwację w czasie do 5 minut, dzięki czemu zamkniesz samochód prawidłowo, a wynajem będzie darmowy.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
32
5

Gdzie mogę zakończyć wynajem i zaparkować samochód?

Obszar, w którym możesz zostawić pojazd Traficara, zaznaczony jest w aplikacji. Musi jednak znajdować się w obrębie bezpłatnej lub płatnej strefy miejskiego parkowania – poza strefą wydzieloną uchwałą władz miasta (np. dla pojazdów uprzywilejowanych) oraz w miejscach dozwolonych do parkowania tylko w określonych godzinach. Pamiętaj jednak, że miejsce to powinno umożliwiać bezpieczne i zgodne z przepisami ruchu drogowego parkowanie pojazdu. Niedozwolone jest zakończenie wynajmu, jeżeli samochód jest zaparkowany na prywatnym, podziemnym, płatnym lub bezpłatnym parkingu należącym do osoby prywatnej, urzędu, firmy czy sklepu. Pamiętaj również, że samochód musi być w zasięgu sieci komórkowej oraz w zasięgu GPS.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
63
113

W jaki sposób mogę zarezerwować samochód w Traficar?

Aby dokonać rezerwacji pojazdu wystarczy, że uruchomisz aplikację Traficar na swoim telefonie z systemem Android, iOS lub Huawei z usługami HMS i przejdziesz do widoku mapy. Jeżeli masz włączoną usługę geolokalizacji, mapa zostanie przybliżona, aby pokazać najbliższą okolicę. Poszukaj na mapie najbliższego samochodu oznaczonego pinem T, następnie kliknij w pin T, a zobaczysz dokładną lokalizację auta, stan paliwa oraz będziesz miał możliwość zarezerwowania pojazdu wybierając rodzaj wynajmu, z którego chcesz skorzystać. Możesz również kliknąć w ikonę nawigacji na mapie aplikacji, aby szybko znaleźć najbliższy samochód. Gotowe. Twój Traficar czeka na Ciebie.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
23
23

W jaki sposób zostanie pobrana opłata za korzystanie z Traficara?

Aby móc korzystać z samochodów Traficara musisz zarejestrować na swoim koncie ważną kartę płatniczą z logo Visa lub MasterCard. Opłaty za przejazd będą preautoryzowane (blokowane) na bieżąco w trakcie trwania wynajmu. Poniżej znajduje się link do regulaminu preautoryzacji .

https://traficar.pl/preautoryzacja-2022-07-01/

Pamiętaj, żeby mieć odblokowane transakcje internetowe, telefoniczne i korespondencyjne oraz zapewnić odpowiednią ilość środków dla tego rodzaju transakcji na Twojej karcie. Twoja karta powinna być ważna minimum 31 dni. Zwróć również uwagę na limity dzienne na Twojej karcie, które również mogą powodować problemy z pobieraniem płatności. Większość banków umożliwia zarządzanie limitami oraz transakcjami w serwisie internetowym lub w aplikacji mobilnej.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
13
16

W jaki sposób naliczane są opłaty w Traficar?

W Traficar płacisz tylko za kilometry, które przejedziesz oraz jednorazową opłatę startową. Nie ma opłat abonamentowych, opłaty za rejestrację czy posiadanie konta.

Cennik jest dostępny w zakładce opłaty na stronie i w aplikacji.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
12
31

Nie mogę zalogować się do swojego konta. Otrzymuję komunikat “Nieprawidłowy login lub hasło”, co mam zrobić?

Komunikat ten pojawia się, kiedy podajesz niewłaściwe hasło do konta lub niepoprawny adres e-mail. Zweryfikuj, czy podany adres mailowy jest poprawny. Możesz zresetować hasło do konta poprzez przejście w aplikacji do zakładki “Zaloguj”, następnie “Nie pamiętam hasła”. Komunikat ten może również pojawić się, jeśli nie kliknąłeś jeszcze w link aktywacyjny przesłany w mailu od nas. Sprawdź, czy wiadomość nie wpadła do folderu SPAM. Link aktywacyjny jest ważny przez 24 godziny. Nowy link aktywacyjny wygenerujesz na stronie www przechodząc do zakładki “Aktywacja konta”, a następnie do “Wyślij link aktywacyjny ponownie”.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
8
35

W jaki sposób zarejestrować konto w usłudze?

Aby stać się użytkownikiem usługi Traficara pobierz aplikację na telefon z systemem Android, iOS lub Huawei z usługami HMS. Przygotuj prawo jazdy, kartę płatniczą (Visa lub MasterCard). W procesie rejestracji poprosimy Cię również zweryfikowanie danych za pomocą Twojego konta bankowego. Kliknij stwórz konto, podaj wymagane w formularzach dane osobowe ( imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres email, numer telefonu, seria i numer prawa jazdy).

Aplikacja poprosi Cię o zrobienie zdjęcia pierwszej strony prawa jazdy oraz o dokonanie przelewu weryfikacyjnego z Twojego banku. Pamiętaj żeby kliknąć w link aktywacyjny, który otrzymałeś na skrzynkę mailową. Jeśli wykonałeś wszystkie czynności poprawnie Twoje konto będzie aktywne w ciągu kilkunastu minut.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
11
103

Odwiedź naszą społeczność

Dzieki aktywnej społeczności możesz uzyskać odpowiedź na swoje pytanie w kilka minut.

Nie potrafisz znaleźć odpowiedzi?

    *pola obowiązkowe

    Potrzebujesz szerszej pomocy?