1. Strona główna
  2. Kanał nadawczy

Kanał nadawczy

Informacja

12.07.24

Prace modernizacyjne partnera płatności

W nocy 13.07.2024 w godzinach 1:00-2:00 oraz 4:00-5:00 nastąpi całkowita niedostępność systemu Przelewy24.

W tym czasie dodanie lub zmiana karty płatniczej będzie niemożliwe.

Informacja

26.06.24

Zaplanowane prace serwisowe

Dzisiaj w godzinach 20:00 – 23:00 zaplanowaliśmy prace serwisowe naszych serwerów pocztowych. W tym czasie nie otrzymasz wiadomości mailowej z:

  • linkiem aktywacyjnym,
  • powiadomieniem o nowym logowaniu na konto,
  • zmianą hasła,
  • fakturą.

Usługa wynajmu i zwrotu będzie działać normalnie.

Przepraszamy za utrudnienia.

Zmiana

12.06.24

Zmniejszenie strefy dla hulajnóg elektrycznych w Krakowie

Zmiany możesz sprawdzić w aplikacji klikając Pokaż strefę hulajnóg.

Informacja

23.05.24

Chwilowy problem z działaniem usługi

17:45 Aplikacja działa już stabilnie. Możesz wynająć i zwrócić Traficara. W sprawie dodatkowych kosztów postoju w związku z awarią napisz na traficar@traficar.pl.

17: 27 Obecnie wynajem i zwrot pojazdów jest niemożliwy. Zamknij samochód z kluczyka. Gdy aplikacja znowu będzie dostępna, poprosimy Cię o odłożenie kluczyka, zakończenie wynajmu i napisane na traficar@traficar.pl. Nie martw się. Policzymy Cię tylko za Twój przejazd.

17:04 Aplikacja działa już stabilnie. Możesz wynająć i zwrócić Traficara.

16:47 Zamknij samochód z kluczyka. Gdy aplikacja znowu będzie dostępna, poprosimy Cię o odłożenie kluczyka, zakończenie wynajmu i napisane na traficar@traficar.pl. Nie martw się. Policzymy Cię tylko za Twój przejazd.

16:18 – Obecnie wynajem i zwrot pojazdów jest niemożliwy. Robimy wszystko, by możliwie szybko rozwiązać problem. Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany do 30 minut, otrzymasz wskazówki co do kolejnych kroków działania.

Informacja

17.05.24

Problem z działaniem usługi rozwiązany

[AKTUALIZACJA 23:47] Aplikacja działa poprawnie. Spróbuj zakończyć wynajem w aplikacji.

[AKTUALIZACJA 23:28] Zamknij samochód z kluczyka. Gdy aplikacja znowu będzie dostępna, poprosimy Cię o odłożenie kluczyka, zakończenie wynajmu i napisane na traficar@traficar.pl. Nie martw się. Policzymy Cię tylko za Twój przejazd.

Obecnie wynajem i zwrot pojazdów jest niemożliwy. Robimy wszystko, by możliwie szybko rozwiązać problem. Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany do 30 minut, otrzymasz wskazówki co do kolejnych kroków działania.

Regulamin

25.04.24

Nowy Regulamin usługi będzie obowiązywał od 29.04.2024 r. od godziny 00:00

Nowy Regulamin usługi Traficar jest dostępny tutaj.

Zmiany w pigułce:

1. Określone zostały zasad korzystania z Aplikacji oraz zasad korzystania za pośrednictwem aplikacji z usług: a) carsharingu, b) mikromobilności (zapisy dot. zakazu wprowadzania oprogramowania, które może zakłócać poprawne działanie aplikacji; usługodawca również dodał zapis dot. braku dynamicznego cennika).

2. Doprecyzowane zostały wymagania techniczne, które musi spełnić Użytkownik, aby korzystać z aplikacji (info o min. wymaganiach systemowych, opisana została procedura w przypadku przerwy technicznej).

3. Doprecyzowane zostały warunki założenia konta w aplikacji (określone zostały zasady aktywacji dostępu do usługi mikromobilności oraz carsharingu.

4. Doprecyzowane zostały zasady korzystania z samochodu (dodana została informacja o tym, że Usługodawca zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy, w momencie kiedy Użytkownik notorycznie łamie przepisy ruchu drogowego).

5. Doprecyzowane zostały zasady zakończenia wynajmu (doprecyzowana została procedura zwrotu kluczy/karty do pojazdu po wypowiedzeniu umowy).

6. Dodana została sekcja Mikromobilność (zapisy dotyczące rezerwacji, szczegółowe zasady użytkowania pojazdu, informacja dot. stref).

7. Doprecyzowana została sekcja Opłaty z tytułu korzystania z Usług (doszczegółowiony został proces preautoryzacji środków podczas wynajmu pojazdów.

8. Dodana została sekcja Ocena Użytkownika (doprecyzowanie czym jest ocena Użytkownika oraz w jakim przypadku i na jaki okres czasu Usługodawca blokuje Użytkownikowi możliwość korzystania z Usługi).

9. Dodana została sekcja Licencja (zapisy dot. warunków i zasad korzystania z licencji Usługodawcy w obszarze korzystania z aplikacji przez Użytkownika).

10. Dodana została sekcja Odpowiedzialność Usługodawcy (informacja o zobowiązaniach Usługodawcy).

11. Dodana została sekcja Reklamacje ( doprecyzowana została ścieżka reklamacyjna: gdzie należy składać reklamację, w jakiej formie oraz w jakim czasie zostanie ona rozpatrzona).

12. Dodana została sekcja Szczegółowe postanowienia dotyczące rękojmi konsumenckiej, w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną.

13. Doprecyzowane zostały zapisy dot. zakończenia umowy ze strony Użytkownika.

14. Dodana została informacja, w jakich przypadkach Usługodawcy przysługuje prawo do zmiany regulaminu usługi i w jaki sposób powinien poinformować o tej zmianie użytkowników.

15. Zaktualizowany został cennik opłat dodatkowych.

 

Informacja

Na tej stronie pojawiać się będą komunikaty dotyczące działania usługi lub zmian, które jej dotyczą.

Bądź z nami w kontakcie!