1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Rejestracja

Rejestracja

Czy mogę wykonać przelew weryfikacyjny z konta małżonka lub rodzica?

Przelew weryfikacyjny musi zostać wykonany z Twojego osobistego konta bankowego. Możesz go zrobić poprzez zakładkę „Płatności” po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej klikając w „Przejdź do płatności”

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
5
33

Dlaczego w aplikacji otrzymuję wiadomość „Nie udało się wykonać przelewu”?

Przelew weryfikacyjny musi zostać wykonany z Twojego osobistego konta bankowego. Przejdź do zakładki Płatności i kliknij w „Przejdź do płatności”

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
5
41

W jakim celu wymagany jest przelew weryfikacyjny? Jak wygląda ten proces?

Przelew weryfikacyjny jest wymagany w celu potwierdzenia danych podanych przez Ciebie w trakcie procesu rejestracji. Jeśli chcesz korzystać z usługi, niezbędne jest wykonanie przelewu weryfikacyjnego z Twojego konta bankowego w wysokości jednego grosza.

Przelew weryfikacyjny musi być wykonany jako jeden z kroków w procesie rejestracji, w którym zostaniesz przekierowany do operatora płatności Przelewy 24 i w tym miejscu wybierzesz swój bank z dostępnej listy banków. Tradycyjny przelew nie będzie akceptowany

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
3
36

Chciałbym udostępnić usługę kilku pracownikom lub członkom rodziny. Czy mogę zarejestrować jeden wspólny login i przekazać go kilku osobom?

Niestety jeden login może być wykorzystywany tylko przez jedną osobę. Każdy członek rodziny powinien indywidualnie zarejestrować się w usłudze. Jeżeli chcesz udostępnić usługę kilku pracownikom, napisz na adres mailowy: umowaramowa@traficar.pl . Przygotujemy dla Ciebie specjalną ofertę.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
1
4

Nie mogę zalogować się do swojego konta. Otrzymuję komunikat “Nieprawidłowy login lub hasło”, co mam zrobić?

Komunikat ten pojawia się, kiedy podajesz niewłaściwe hasło do konta lub niepoprawny adres e-mail. Zweryfikuj, czy podany adres mailowy jest poprawny. Możesz zresetować hasło do konta poprzez przejście w aplikacji do zakładki “Zaloguj”, następnie “Nie pamiętam hasła”. Komunikat ten może również pojawić się, jeśli nie kliknąłeś jeszcze w link aktywacyjny przesłany w mailu od nas. Sprawdź, czy wiadomość nie wpadła do folderu SPAM. Link aktywacyjny jest ważny przez 24 godziny. Nowy link aktywacyjny wygenerujesz na stronie www przechodząc do zakładki “Aktywacja konta”, a następnie do “Wyślij link aktywacyjny ponownie”.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
6
28

W jaki sposób przebiega rejestracja w Traficar?

Pierwszy etap rejestracji to podanie danych osobowych, zrobienie zdjęcia Twojego prawa jazdy i akceptacja regulaminu w formularzu rejestracyjnym dostępnym w aplikacji. Kolejny etap to zalogowanie się do swojej skrzynki pocztowej i kliknięcie w link aktywacyjny przesłany w mailu, który od nas otrzymałeś. Ostatnim etapem będzie wykonanie przelewu weryfikacyjnego z Twojego konta bankowego. W tym momencie Twoja rejestracja trafia do naszego pracownika, który weryfikuje podane przez Ciebie dane i aktywuje Twoje konto. Staramy się, aby cały proces nie przekroczył 24 godzin. W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości skontaktujemy się z Tobą. Jeżeli posiadasz prawo jazdy wydane poza Unią Europejską i chcesz zarejestrować się w Traficar powinieneś w pierwszej kolejności założyć konto, a następnie w razie problemów z dokończeniem rejestracji, skontaktować się z nami mailowo na adres rejestracja@traficar.pl.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
14
16

Jakie dokumenty potrzebne są do dokonania rejestracji w usłudze Traficar?

Przygotuj ważne, akceptowane na terenie Polski prawo jazdy. W trakcie rejestracji zostaniesz poproszony o podanie danych osobowych, które znajdują się w wyżej wymienionym dokumencie. Jeśli jesteś obcokrajowcem potrzebny Ci będzie również paszport. W przypadku obcokrajowców spoza Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii oraz strefy Schengen wymagana będzie karta pobytu. Dodatkowo aplikacja poprosi Cię o zrobienie zdjęcia pierwszej strony Twojego prawa jazdy. Zdjęcie wymagane jest do weryfikacji danych, zaraz po aktywacji konta jest usuwane.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
8
33

Czy mogę do mojego konta w Traficarze podpiąć kartę płatniczą kogoś innego?

Niestety nie jest dopuszczalne dodanie do konta karty płatniczej zarejestrowanej na inną osobę. Powinieneś zarejestrować kartę płatniczą z logo Visa lub MasterCard wydaną na Twoje imię i nazwisko.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
4
8

Jakie karty płatnicze mogę podpiąć pod usługę Traficara?

W dowolnym momencie po zalogowaniu się w aplikacji mobilnej lub kiedy będziesz chcieć dokonać rezerwacji pojazdu, system poprosi Cię o wprowadzenie karty płatniczej. Akceptowane są wszystkie karty z logo Visa lub MasterCard. Pamiętaj, żeby mieć odblokowane transakcje internetowe, telefoniczne i korespondencyjne, zapewnić odpowiednią ilość środków oraz ustawić odpowiedni limit ilościowy oraz kwotowy dla tego rodzaju transakcji na Twojej karcie. Pamiętaj, że Twoja karta musi być ważna minimum 31 dni.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
2
2

Czy rejestrując się w Traficarze muszę podać dane karty płatniczej?

Dane Twojej karty płatniczej będą potrzebne w momencie dokonywania rezerwacji. Możesz zarejestrować się w usłudze bez podawania karty płatniczej. Pamiętaj jednak, że aby dokonać rezerwacji pojazdu, Twoja karta musi być zarejestrowana w naszym systemie.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
5
5

W jaki sposób zarejestrować konto w usłudze?

Aby stać się użytkownikiem usługi Traficara pobierz aplikację na telefon z systemem Android, iOS lub Huawei z usługami HMS. Przygotuj prawo jazdy, kartę płatniczą (Visa lub MasterCard). W procesie rejestracji poprosimy Cię również zweryfikowanie danych za pomocą Twojego konta bankowego. Kliknij stwórz konto, podaj wymagane w formularzach dane osobowe ( imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres email, numer telefonu, seria i numer prawa jazdy).

Aplikacja poprosi Cię o zrobienie zdjęcia pierwszej strony prawa jazdy oraz o dokonanie przelewu weryfikacyjnego z Twojego banku. Pamiętaj żeby kliknąć w link aktywacyjny, który otrzymałeś na skrzynkę mailową. Jeśli wykonałeś wszystkie czynności poprawnie Twoje konto będzie aktywne w ciągu kilkunastu minut.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
7
61