1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Traficar Ogarniam

Jak poprawnie serwisować pojazdy, aby otrzymać zniżkę?

Aby otrzymać zniżkę, należy dołączyć do programu Traficar Ogarniam, a następnie odnaleźć na mapie samochód oznaczony specjalnym pinem. Możliwość serwisowania pojazdu będzie dostępna dopiero po wynajęciu samochodu. W następnym kroku należy kliknąć przycisk „Sprawdź”, następnie wybrać czynność serwisową i przejść dalej klikając „Ogarnij”. Po zapoznaniu się z wymaganiami serwisu można przejść do wykonania czynności. Tankowanie oraz sprzątanie pojazdu należy potwierdzić zdjęciem, które można dodać do aplikacji po kliknięciu przycisku „Ogarniasz” i przejściu ścieżki, jaką narzuca aplikacja. W przypadku czynności przestawienia nie musisz potwierdzać wykonania serwisu zdjęciem, ponieważ aplikacja, po zakończeniu rezerwacji, sprawdzi lokalizację pojazdu i nada odpowiednią ocenę.
Pamiętaj! W przypadku tankowania oraz sprzątania potwierdzenie wykonania czynności zdjęciem jest obowiązkowe i ma wpływ na otrzymaną ocenę, tj. jeśli zdjęcia nie zostaną dodane, czynność serwisowa nie przejdzie ścieżki weryfikacyjnej, a w konsekwencji zostanie uznana za niewykonaną (ocena negatywna).

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
50
32

Czy mogę użyć myjni ręcznej zamiast automatycznej?

Jeżeli chcesz serwisować samochód w ramach programu Traficar Ogarniam na stacjach Orlen możesz korzystać z myjni automatycznej lub z myjni bezdotykowej w zależności od dostępnej infrastruktury na wybranej stacji Orlen.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
29
6

Czy mogę sprzątać samochody na innych stacjach?

Sprzątanie samochodów w programie Traficar Ogarniam, jest dostępne jedynie na stacji Orlen. Jeżeli wykonasz serwis pojazdu na innej stacji, koszt serwisowania nie zostanie Ci zwrócony.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
22
3

Co zrobić, żeby nie uwzględniało mi zniżki od razu na kolejny przejazd?

Jeżeli nie chcesz skorzystać ze zniżki z programu w kolejnym wynajmie, przejdź do zakładki Promocje -> Zniżki, kliknij nazwę zniżki by kółko po jej prawej stronie zmieniło kolor na bezbarwny. Oznacza to, że zniżka nie jest już aktywna.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
12
8

Dlaczego nie widzę zniżki za serwisowanie w aplikacji?

Brak widoczności zniżki w aplikacji możeby być spowodowane wykonaniem serwisu bez potwierdzenia chęci wykonania serwisu w programie Traficar Ogarniam poprzez kliknięcie „Ogarnij” przy wybranej czynności serwisowej. Innym powodem braku widoczności zniżki może być fakt, że ocena za Twój serwis wciąż jest procesowana.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
12
51

Co w sytuacji, gdy w aucie nie ma karty flotowej, a zdeklarowałem/am się na wykonanie serwisu?

W sytuacji braku karty paliwowej w pojeździe Traficar prosimy o uregulowanie płatności na swój koszt i wzięcie faktury na dane Traficar sp. z o.o. Wszelkie koszty związane z serwisowaniem zostaną Ci zwrócone do 7 dni roboczych od dostarczenia skanu dokumentu na adres traficar@traficar.pl. Warunkiem koniecznym do zwrotu płatności na konto, jest przesłanie dokumentu potwierdzającego transakcję (skan) tj. faktura VAT wystawiona na spółkę Traficar do 14 dni roboczych od dokonania płatności na stacji Orlen.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
24
11

Gdzie znaleźć zniżkę uzyskaną za serwisowanie pojazdów w aplikacji?

Każdą uzyskaną zniżkę możesz sprawdzić w podsumowaniu konta w zakładce Traficar Ogarniam. Zniżki podpięte do Twojego konta w Traficar, także te za serwisowanie pojazdów wraz z czasem ich wazności oraz możliwością ich włączenia lub wyłączenia znajdziesz w zakładce Promocje -> Zniżki w aplikacji Traficar.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
12
14