1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Rezerwacja samochodu

Rezerwacja samochodu

Kiedy mogę wybrać ofertę „Na 24h lub dłużej”?

Oferta „Na 24h lub dłużej” to dobre rozwiązanie nie tylko wtedy, gdy planujesz dłuższą trasę np. do innego miasta, ale także wtedy, gdy potrzebujesz samochodu na kilka godzin. W trakcie wynajmu nie można zmienić wybranej oferty.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
44
61

Zamknąłem samochód siedząc w środku, po wyjściu drzwi kierowcy są otwarte.

W tej sytuacji powinieneś jeszcze raz wynająć samochód, wszystkie drzwi zostaną otwarte, a następnie anulować rezerwację w czasie do 5 minut, dzięki czemu zamkniesz samochód prawidłowo, a wynajem będzie darmowy.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
32
5

Próbuję zakończyć wynajem, ale pojawia się błąd GPS, GPRS?

Samochód musi być w zasięgu sieci komórkowej oraz w zasięgu GPS. Jeżeli otrzymujesz taki komunikat to prawdopodobnie nie masz zasięgu sieci. Przeparkuj samochód.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
5
11

Próbuję zakończyć wynajem, ale pojawia się błąd kluczyka?

Pamiętaj, żeby odłożyć kluczyk (kartę) do schowka. Umieść okrągłą pastylkę znajdującą się przy kluczyku w magnetycznym gnieździe w schowku.

Jeżeli błąd nadal występuje uruchom ponownie pojazd, a następnie zgaś i odłóż kluczyk na magnetyczne gniazdo. Spróbuj zakończyć wynajem.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
6
4

Próbuję zakończyć wynajem, ale pojawia się błąd drzwi?

Pamiętaj, żeby sprawdzić, czy wszystkie drzwi w samochodzie są zamknięte (dotyczy to również klapy bagażnika). Jeżeli błąd nadal występuje, zamknij pojazd z kluczyka, otwórz i ponownie spróbuj zakończyć wynajem.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
1
4

Zarezerwowany samochód jest brudny w środku. Co mam zrobić?

Dbamy, aby nasze pojazdy były w jak najlepszym stanie technicznym. Niestety może się zdarzyć, że pojazd po ostatnim wynajmie jest zabrudzony. Jeżeli nie nadaje się do użytkowania, po prostu odłóż kluczyki na miejsce, zamknij drzwi i kliknij “Anuluj wynajem” w aplikacji. Zostaniesz poproszony o wybór powodu anulowania rezerwacji. Nie poniesiesz żadnych kosztów, jeżeli anulujesz wynajem w ciągu 5 minut od otwarcia pojazdu. Dodatkowo, możesz to także zgłosić klikając w czerwony trójkąt po prawej stronie mapy w aplikacji Traficar.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
13
1

Czy Traficarem mogę jeździć po buspasach?

Renault Clio nie można jeździć po buspasach. Po buspasach mogą jeździć wyłącznie samochody elektryczne. Aktualną flotę dostępnych pojazdów Traficar sprawdzisz na stronie https://traficar.pl/flota/

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
3
2

Czy mogę zakończyć wynajem Traficara w innym mieście niż to z którego go wynająłem?

Tak, możliwe jest kończenie wynajmu w innej lokalizacji, lecz tylko w tej, w której działa usługa Traficar. Przez inną lokalizację rozumiemy tylko te miasta, które usługa obejmuje zasięgiem.

Opcja przejazdów międzymiastowych nie jest dostępna dla pojazdów elektrycznych oraz dostawczych.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
47
1

Gdzie mogę zakończyć wynajem i zaparkować samochód?

Obszar, w którym możesz zostawić pojazd Traficara, zaznaczony jest w aplikacji. Musi jednak znajdować się w obrębie bezpłatnej lub płatnej strefy miejskiego parkowania – poza strefą wydzieloną uchwałą władz miasta (np. dla pojazdów uprzywilejowanych) oraz w miejscach dozwolonych do parkowania tylko w określonych godzinach. Pamiętaj jednak, że miejsce to powinno umożliwiać bezpieczne i zgodne z przepisami ruchu drogowego parkowanie pojazdu. Niedozwolone jest zakończenie wynajmu, jeżeli samochód jest zaparkowany na prywatnym, podziemnym, płatnym lub bezpłatnym parkingu należącym do osoby prywatnej, urzędu, firmy czy sklepu. Pamiętaj również, że samochód musi być w zasięgu sieci komórkowej oraz w zasięgu GPS.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
63
113

Kiedy mogę anulować rezerwację i jakie koszty poniosę z tego tytułu?

Rezerwację możesz anulować w każdym momencie przed otwarciem samochodu (w ciągu 15 minut od jego zarezerwowania) i nie poniesiesz żadnych kosztów z tym związanych. Dodatkowo umożliwiamy Ci bezpłatne anulowanie rezerwacji w ciągu 5 minut od otwarcia pojazdu. W przypadku płatnego przedłużenia rezerwacji opłata z tym związana nie podlega zwrotowi.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
18
6

Jak długo ważna jest rezerwacja pojazdu w Traficar?

Bezpłatna rezerwacja jest ważna przez 15 minut.

Dodatkowo możesz płatnie przedłużyć rezerwację. Każda minuta przedłużonej rezerwacji będzie liczona według stawki postojowej.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
26
8

Jakiego rodzaju samochody mogę zarezerwować w Traficar?

W Traficar znajdziesz samochody osobowe i dostawcze z silnikami zarówno spalinowymi jak i elektrycznymi.
Dostępną flotę samochodów dostawczych sprawdzisz na stronie https://traficar.pl/flota/#cars-samochody-dostawcze
Dostępną flotę samochodów osobowych sprawdzisz https://traficar.pl/flota/#cars-samochody-osobowe

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
1
2

Z jakiej przeglądarki należy korzystać na komputerze klasy PC, MAC, laptopie lub tablecie?

Strona www.traficar.pl działa na przeglądarkach Google Chrome, Internet Explorer, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Safari.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?

Czy mogę dokonać rezerwacji na telefonie z system Windows Phone lub Windows?

Niestety nie. Aplikację Traficar możesz pobrać na telefon z systemem Android minimum 6.0 lub iOS minimum 11 lub Huawei z usługami HMS

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?

Czy jeżeli chcę wyjść z samochodu na kilka minut to muszę kończyć wynajem za każdym razem?

Nie, jeżeli nadal chcesz korzystać z samochodu i potrzebujesz wyjść na chwilę, możesz spokojnie zamknąć samochód kluczykiem. Wynajem nadal będzie trwał i nikt nie zarezerwuje tego samochodu, a Ty zapłacisz za postój zgodnie z cennikiem.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
21
2

Gdzie znajduje się dowód rejestracyjny i polisa OC?

Obecność dowodu rejestracyjnego oraz polisy OC w pojeździe nie jest wymagana. Nie znajdziesz ich zatem w samochodzie.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?

Gdzie znajdę kluczyk do samochodu?

Kluczyk- karta, znajduje się w schowku lub w miejscu w którym znajduje się dźwignia zmiany biegów. Pamiętaj, kończąc wynajem odłóż kluczyk lub kartę w to samo miejsce. Metalowa pastylka dołączona do kluczyka lub karty powinna być przypięta do magnetycznego gniazda w schowku.

W przypadku Clio V nie musisz podnosić kluczyka, wystarczy, że po wejściu do pojazdu naciśniesz przycisk START przy kierownicy.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?

W jaki sposób otworzę drzwi w samochodzie?

Po złożeniu rezerwacji w aplikacji podejdź do zarezerwowanego samochodu. Otwórz aplikację.. Następnie kliknij “Zeskanuj kod QR” i skieruj aparat na jeden z dwóch kodów QR umieszczonych na samochodzie. Pierwszy kod znajduje się na przedniej szybie od strony kierowcy, a drugi na bocznej szybie od strony kierowcy. Aplikacja zweryfikuje kod QR i jeżeli zeskanowałeś poprawny kod, drzwi zostaną otwarte automatycznie. Możesz wejść do pojazdu.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
7
4

W jaki sposób mogę zarezerwować samochód w Traficar?

Aby dokonać rezerwacji pojazdu wystarczy, że uruchomisz aplikację Traficar na swoim telefonie z systemem Android, iOS lub Huawei z usługami HMS i przejdziesz do widoku mapy. Jeżeli masz włączoną usługę geolokalizacji, mapa zostanie przybliżona, aby pokazać najbliższą okolicę. Poszukaj na mapie najbliższego samochodu oznaczonego pinem T, następnie kliknij w pin T, a zobaczysz dokładną lokalizację auta, stan paliwa oraz będziesz miał możliwość zarezerwowania pojazdu wybierając rodzaj wynajmu, z którego chcesz skorzystać. Możesz również kliknąć w ikonę nawigacji na mapie aplikacji, aby szybko znaleźć najbliższy samochód. Gotowe. Twój Traficar czeka na Ciebie.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
23
23