1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Rezerwacja samochodu

Rezerwacja samochodu

Kiedy mogę wybrać ofertę „Na 24h lub dłużej”?

Oferta „Na 24h lub dłużej” to dobre rozwiązanie nie tylko wtedy, gdy planujesz dłuższą trasę np. do innego miasta, ale także wtedy, gdy potrzebujesz samochodu na kilka godzin. W trakcie wynajmu nie można zmienić wybranego cennika. Nie wiesz, która ofera będzie najkorzystniejsza dla Twojego wynajmu? Skorzystaj z kalkulatora cen przejazdów dostępnego na stronie tutaj.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
47
64

Zamknąłem samochód siedząc w środku, po wyjściu drzwi kierowcy są otwarte.

W tej sytuacji powinieneś jeszcze raz wynająć samochód, wszystkie drzwi zostaną otwarte, a następnie anulować rezerwację w czasie do 5 minut, dzięki czemu zamkniesz samochód prawidłowo, a wynajem będzie darmowy.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
74
23

Próbuję zakończyć wynajem, ale pojawia się błąd GPS, GPRS.

Samochód musi być w zasięgu sieci komórkowej oraz w zasięgu GPS. Jeżeli otrzymujesz taki komunikat to prawdopodobnie nie masz zasięgu sieci. W takiej sytuacji najlepiej przeparkować auto. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z infolinią Traficar i postępuj zgodnie z zaleceniami Konsultanta.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
12
13

Próbuję zakończyć wynajem, ale pojawia się błąd kluczyka.

Pamiętaj, żeby odłożyć kluczyk (kartę) do schowka lub na panel środkowy pojazdu, znajdujący się poniżej systemu multimedialnego. Umieść okrągłą pastylkę znajdującą się przy kluczyku w magnetycznym gnieździe w schowku. Jeżeli błąd nadal występuje uruchom ponownie pojazd, a następnie zgaś i odłóż kluczyk na magnetyczne gniazdo. Spróbuj zakończyć wynajem. Jeśli problem nadal występuje skontaktuj się z infolinią Traficar.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
9
23

Próbuję zakończyć wynajem, ale pojawia się błąd drzwi.

Pamiętaj, żeby sprawdzić, czy wszystkie drzwi w samochodzie są zamknięte (dotyczy to również klapy bagażnika). Jeżeli błąd nadal występuje, zamknij pojazd z kluczyka, otwórz i ponownie spróbuj zakończyć wynajem.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
7
18

Zarezerwowany samochód jest brudny w środku. Co mam zrobić?

Dbamy, aby nasze pojazdy były w jak najlepszym stanie technicznym. Niestety może się zdarzyć, że pojazd po ostatnim wynajmie jest zabrudzony. Jeżeli nie nadaje się do użytkowania, po prostu odłóż kluczyki na miejsce, zamknij drzwi i kliknij “Anuluj wynajem” w aplikacji. Zostaniesz poproszony o wybór powodu anulowania rezerwacji. Nie poniesiesz żadnych kosztów, jeżeli anulujesz wynajem w ciągu 5 minut od otwarcia pojazdu. Dodatkowo, możesz to także zgłosić klikając w czerwony trójkąt po prawej stronie mapy w aplikacji Traficar.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
44
7

Czy Traficarem mogę jeździć po buspasach?

Renault Clio nie można jeździć po buspasach. Po buspasach mogą jeździć wyłącznie samochody elektryczne. Aktualną flotę dostępnych pojazdów Traficar sprawdzisz na stronie https://traficar.pl/flota/

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
23
4

Czy mogę zakończyć wynajem Traficara w innym mieście niż to z którego go wynająłem?

Tak, możliwe jest kończenie wynajmu w innej lokalizacji, lecz tylko w tej, w której działa usługa Traficar. Przez inną lokalizację rozumiemy tylko te miasta, które usługa obejmuje zasięgiem.

Opcja przejazdów międzymiastowych nie jest dostępna dla pojazdów elektrycznych oraz dostawczych.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
122
3

Gdzie mogę zakończyć wynajem i zaparkować samochód?

PARKOWANIE: Pojazdy z floty Traficara możesz zaparkować na dedykowanych parkingach oznaczonych literą „P” w aplikacji. Parkingi te są przeznaczone dla konkretnych grup pojazdów tj. samochodów elektrycznych Renault Megane E-Tech 100% electric lub samochodów dostawczych lub samochodów osobowych. Samochody z floty Traficara zaparkować można w obrębie miejskiej strefy płatnego parkowania, na miejscach ogólnodostępnych, zgodnie z zasadami ruchu drogowego. Opłata za parkowanie w miejskiej strefie płatnego parkowania w miastach działania Traficara jest już wliczona w cenę usługi. Parkowanie na miejscach dedykowanych jest całkowicie bezpłatne.

ZAKOŃCZENIE WYNAJMU: Samochody osobowe z wyłączeniem samochodów elektrycznych można zwrócić w dowolnym mieście, w którym działa usługa Traficar w obrębie strefy oznaczonej w aplikacji. Samochody dostawcze należy zwrócić na dedykowany parking najcześciej pod sklepami budowlanymi w tym samym mieście, z którego zostały wynajęte. W innym przypadku pozostawienie samochodu w dowolnym miejscu strefy Traficar w mieście jego wypożyczenia kosztuje 49 zł.
Pojazdy Renault Megane E-Tech 100% electric należy zwrócić w dokładnie to samo miejsce, z którego zostały wypożyczone. Samochody dostawcze i elektryczne muszą zostać zwrócone w tym samym mieście, z którego zostały wynajęte.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
84
168

Kiedy mogę anulować rezerwację i jakie koszty poniosę z tego tytułu?

Rezerwację możesz anulować w każdym momencie przed otwarciem samochodu (w ciągu 15 minut od jego zarezerwowania) i nie poniesiesz żadnych kosztów z tym związanych. Dodatkowo umożliwiamy Ci bezpłatne anulowanie rezerwacji w ciągu 5 minut od otwarcia pojazdu. W przypadku płatnego przedłużenia rezerwacji opłata z tym związana nie podlega zwrotowi.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
51
16

Jak długo ważna jest rezerwacja pojazdu w Traficar?

Bezpłatna rezerwacja jest ważna przez 15 minut.

Dodatkowo możesz płatnie przedłużyć rezerwację. Każda minuta przedłużonej rezerwacji będzie liczona według stawki postojowej.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
63
17

Jakiego rodzaju samochody mogę zarezerwować w Traficar?

W Traficar znajdziesz samochody osobowe i dostawcze z silnikami zarówno spalinowymi jak i elektrycznymi.
Dostępną flotę samochodów dostawczych sprawdzisz na stronie https://traficar.pl/flota/#cars-samochody-dostawcze
Dostępną flotę samochodów osobowych sprawdzisz https://traficar.pl/flota/#cars-samochody-osobowe

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
7
3

Czy jeżeli chcę wyjść z samochodu na kilka minut to muszę kończyć wynajem za każdym razem?

Nie, jeżeli nadal chcesz korzystać z samochodu i potrzebujesz wyjść na chwilę, możesz spokojnie zamknąć samochód kluczykiem. Wynajem nadal będzie trwał i nikt nie zarezerwuje tego samochodu, a Ty zapłacisz za postój zgodnie z cennikiem.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
74
4

Gdzie znajduje się dowód rejestracyjny i polisa OC?

Obecność dowodu rejestracyjnego oraz polisy OC w pojeździe nie jest wymagana. Nie znajdziesz ich zatem w samochodzie.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
24
1

Gdzie znajdę kluczyk do samochodu?

Kluczyk- karta, znajduje się w schowku lub w panelu środkowym, poniżej systemu multimedialnego. Pamiętaj, kończąc wynajem odłóż kluczyk lub kartę w to samo miejsce. Metalowa pastylka dołączona do kluczyka lub karty powinna być przypięta do magnetycznego gniazda w schowku. W przypadku Clio V nie musisz podnosić kluczyka, wystarczy, że po wejściu do pojazdu naciśniesz przycisk START przy kierownicy.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
19
3

W jaki sposób otworzę drzwi w samochodzie?

Samochód otwiera się za pomocą aplikacji i kodu qr widocznego na przedniej i bocznej szybie pojazdu (zeskanowanie kodu qr). Aby otworzyć samochód należy go w pierwszej kolejności zarezerwować w aplikacji (15 darmowych minut), następnie podejść do niego i kliknąć w aplikacji Zeskakuj kod qr. Po zeskanowaniu kodu drzwi otworzą się automatycznie.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
21
17

W jaki sposób mogę zarezerwować samochód w Traficar?

Aby dokonać rezerwacji pojazdu wystarczy uruchomić aplikację Traficar na swoim telefonie i przejść do widoku mapy. Jeżeli masz włączoną usługę geolokalizacji, mapa zostanie przybliżona, aby pokazać najbliższą okolicę. Poszukaj na mapie najbliższego samochodu oznaczonego pinem z symbolem samochodu, a po kliknięciu zobaczysz dokładną lokalizację auta, stan paliwa oraz będziesz mieć możliwość zarezerwowania pojazdu w najkorzystniejszej dla Ciebie ofercie. Możesz również kliknąć w ikonę nawigacji na mapie aplikacji, aby szybko znaleźć najbliższy samochód (lewy dolny róg). Samochód możesz zarezerwować bezpłatnie na 15 min. Jeżeli 15 min jest dla Ciebie niewystarczające, możesz skorzystać z płatnego przedłużenia rezerwacji. Koszt płatnego przedłużenia rezerwacji wynosi tyle samo, co koszt postoju. Aktualny cennik sprawdzisz tutaj.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
33
70