1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Wypadki, ubezpieczenie

Wypadki, ubezpieczenie

Co mam zrobić, gdy pojazd Traficara zepsuł się podczas mojego wynajmu?

Skontaktuj się niezwłocznie z naszą całodobową infolinią i postępuj zgodnie z instrukcją otrzymaną przez konsultanta. Numer naszej infolinii to +48 123 000 330. Po weryfikacji sytuacji 1. Jeżeli jesteś w strefie – poprosimy Cię o wypożyczenie kolejnego Traficara 2. Jeśli jesteś poza strefą – podstawimy Ci pojazd zastępczy.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
33
5

Czy ponoszę odpowiedzialność cywilną za korzystanie z Traficara

Korzystając z samochodów w usłudze Traficar odpowiadasz za prowadzenie pojazdu tak samo, jak w przypadku prowadzenia własnego z tą różnicą, że wszystkie samochody Traficar są w pełni ubezpieczone (polisa AC/OC). Nie odpowiadasz więc za kradzież czy szkodę pojazdu (wypadek/kolizja). Ubezpieczenie nie obejmuje jednak umyślnego uszkodzenia pojazdu czy korzystania z niego w stanie nietrzeźwym. Więcej na temat odpowiedzialności znajdziesz w regulaminie usługi tutaj.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
51
4

Czy ponoszę opłatę za dodatkowe ubezpieczenie Traficara?

Nie ponosisz kosztów dodatkowego ubezpieczenia. W stawkach za korzystanie z usługi Traficar zawarliśmy pełne ubezpieczenie samochodu (AC/OC).

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
24
1

Uszkodziłem pojazd Traficara, co mam zrobić?

Jeśli spowodowałeś(-aś) wypadek lub uszkodziłeś(-aś) samochód, skontaktuj się niezwłocznie z naszą całodobową infolinią i postępuj zgodnie z instrukcją otrzymaną przez konsultanta. Numer naszej infolinii to +48 123 000 330. Jeżeli samochód jest jezdny, poprosimy Cię o kontynuowanie jazdy tym samym pojazdem. Jeżeli nie, po weryfikacji 1. Jeżeli jesteś w strefie – poprosimy Cię o wypożyczenie kolejnego Traficara 2. Jeśli jesteś poza strefą – podstawimy Ci pojazd zastępczy.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
44
15