W nocy z 11 na 12 lutego 2025 planowane są prace modernizacyjne w celu poprawienia działania usługi.
W godzinach 00.00 do 00.30 mogą wystąpić problemy z wynajmem i zwrotem pojazdów.
Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za niedogodności.
Informacja
11.02.25
W nocy z 11 na 12 lutego 2025 planowane są prace modernizacyjne w celu poprawienia działania usługi.
W godzinach 00.00 do 00.30 mogą wystąpić problemy z wynajmem i zwrotem pojazdów.
Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za niedogodności.
Informacja
07.02.25
Wynajmij samochód miejski już od 14,99 zł w ofercie na 3h.
0 zł za postój, zero stresu! 😌
Szczegóły znajdziesz tutaj.
Na godziny? Na luzie!
Dodatkowo zostanie naliczona opłata za przejechane kilometry zgodnie z cennikiem.
W ramach oferty „Na godziny” prezentowana cena obejmuje korzystanie z samochodu przez 3 h. Regulamin oferty i cennik dostępne na traficar.pl.
Informacja
06.02.25
[AKTUALIZACJA 18:59] Problem rozwiązany. Jeśli w dalszym ciągu wynajem w Twojej aplikacji trwa i auto pozostaje otwarte, pomimo próby zamknięcia – skontaktuj się z naszą infolinią. Nie martw się, rozliczymy Cię zgodnie z Twoim przejazdem.
[AKTUALIZACJA 17:49] PROBLEM ZOSTAŁ ROZWIĄZANY. Jeżeli mnie możesz się z nami skontaktować, zabierz klucz ze sobą i spróbuj zamknąć pojazd za 30 min/1h, dzwoniąc wtedy na naszą infolinię. Nie martw się. Policzymy Cię tylko za Twój przejazd.
Obecnie wynajem i zwrot pojazdów jest niemożliwy. Robimy wszystko, by możliwie szybko rozwiązać problem.
Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany do 30 minut, otrzymasz wskazówki co do kolejnych kroków działania. Przepraszamy za utrudnienia.
Informacja
29.01.25
W dn. 29.01.2025 o godz. 22:30 zaplanowane są prace serwisowe.
W tym czasie nie otrzymasz wiadomości mailowej z:
– linkiem aktywacyjnym,
– powiadomieniem o nowym logowaniu na konto,
– zmianą hasła,
– fakturą.
Wynajem i zwrot pojazdu będzie możliwy.
Przewidywany czas zakończenia prac godz. 23:00.
Informacja
16.01.25
Planujesz wyjazd na ferie? Mamy dla Ciebie pakiety „5 dni na Ferie”.
Samochody miejskie na 5 dni (Clio, Sandero, Zoe)
5 dób za 275 zł
(55 zł/doba) Duże samochody miejskie na 5 dni (Arkana)
5 dób za 450 zł
(90 zł/doba)
Szczegóły znajdziesz w zakładce Pakiety w aplikacji tutaj.
Promocja trwa od 15.01.2025 r. od godz. 13:00 do 09.03.2025 r. do godz. 23:59:59.
Dotyczy usługi carsharingu w ofercie „Na 24h lub dłużej”. Pakiet ważny jest 30 dni i może być wykorzystany w czasie jednego wynajmu. Regulamin znajdziesz tutaj.
Informacja
16.01.25
Samochody miejskie w ofercie „Na ile chcesz” teraz za jedyne 1,69 zł/km! 💸 Nieźle, co?
Sprawdź szczegóły: https://traficar.pl/cennik/
No to co, ruszamy w drogę? 😎
Informacja
27.12.24
W dn. 30.12.2024 w godzinach 01.00-03:00 nasz Partner płatności, przeprowadzi prace modernizacyjne.
W tym czasie:
Informacja
20.12.24
[AKTUALIZACJA 01:20 PROBLEM ZOSTAŁ ROZWIĄZANY. Prosimy, odłóż klucz do samochodu i zamknij wynajem w aplikacji. Gdy aplikacja znowu będzie dostępna, poprosimy Cię o odłożenie kluczyka, zakończenie wynajmu i napisanie na traficar@traficar.pl. Nie martw się. Policzymy Cię tylko za Twój przejazd.
[AKTUALIZACJA 21:28] PROBLEM ZOSTAŁ ROZWIĄZANY. Prosimy, odłóż klucz do samochodu i zamknij wynajem w aplikacji. W Trójmieście wynajem i zwrot wciąż jest niemożliwy. Spróbuj zamknąć samochód w aplikacji. Jeśli po 3 próbach sie nie uda, zamknij go z kluczyka. Gdy aplikacja znowu będzie dostępna, poprosimy Cię o odłożenie kluczyka, zakończenie wynajmu i napisanie na traficar@traficar.pl. Nie martw się. Policzymy Cię tylko za Twój przejazd.
[AKTUALIZACJA 19:53] Spróbuj zamknąć samochód w aplikacji. Jeśli po 3 próbach sie nie uda, zamknij go z kluczyka. Gdy aplikacja znowu będzie dostępna, poprosimy Cię o odłożenie kluczyka, zakończenie wynajmu i napisanie na traficar@traficar.pl. Nie martw się. Policzymy Cię tylko za Twój przejazd.
[AKTUALIZACJA 19:14] Zamknij samochód z kluczyka. Gdy aplikacja znowu będzie dostępna, poprosimy Cię o odłożenie kluczyka, zakończenie wynajmu i napisanie na traficar@traficar.pl. Nie martw się. Policzymy Cię tylko za Twój przejazd.
[18:30] Obecnie wynajem i zwrot pojazdów jest niemożliwy. Robimy wszystko, by możliwie szybko rozwiązać problem.
Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany do 30 minut, otrzymasz wskazówki co do kolejnych kroków działania. Przepraszamy za utrudnienia.
Informacja
18.12.24
Obecnie występują problemy ze stabilnością działania aplikacji, w związku z problemami operatora sieci komórkowej. Przepraszamy za niedogodności.
Regulamin
09.12.24
Nowy Regulamin Traficar Spot jest dostępny tutaj.
Zmiany w pigułce:
1. Zmieniona została definicja samochodu dostawczego.
2. Dodano możliwość skorzystania z wcześniejszego odbioru Samochodu z wybranego parkingu, w przypadku wcześniejszej gotowości Samochodu do odbioru.
Informacja
03.12.24
W nocy z 03.12.2024 r. na 04.12.2024 r. między godziną 22:45, a 02:45 zaplanowane są prace modernizacyjne w celu poprawienia działania naszej infolinii. W tych godzinach mogą wystąpić utrudnienia. Jeśli nie uda Ci się połączyć z infolinią, skontaktuj się z nami drogą mailową: traficar@traficar.pl. Na wszystkie wiadomości odpowiemy najszybciej jak to możliwe.
Przepraszamy za utrudnienia!
Informacja
22.11.24
Już teraz zaplanuj wynajem za 9,99 zł w Traficar Spot.
Zamówienia na 20-26 grudnia przyjmujemy tylko do 15 grudnia!
Zapewnij sobie bezstresowy dojazd na Święta.
Więcej o Spotach znajdziesz tutaj.
Informacja
06.11.24
[02:29] Prace serwisowe zakończyły się.
Wszystko działa poprawnie.
[0:00] Rozpoczęcie planowanych prac serwisowych.
Z uwagi na trwające prace serwisowe wynajem i zwrot samochodów jest obecnie niemożliwy.
Jeśli musisz zakończyć wynajem teraz, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem +48 123 000 330.
Nie otrzymasz od nas również wiadomości email z linkiem aktywacyjnym, fakturą, czy zmianą hasła.
Zakończenie prac serwisowych przewidujemy dziś, 07.11, o godzinie 6:00.
Informacja
05.11.24
[22:20] Problem został rozwiązany.
[20:40] Obecnie występują problemy z płatnościami.
Niestety, nie dodasz nowej karty. Twoja płatność zostanie przetworzona z opóźnieniem.
Przepraszamy za niedogodności.
Informacja
05.11.24
W nocy z 06.11.2024 r. na 07.11.2024 r. między godziną 00:00, a 6:00 zaplanowane są prace serwisowe w celu poprawienia działania usługi. W tym czasie nie otrzymasz wiadomości mailowej z:
• linkiem aktywacyjnym,
• powiadomieniem o nowym logowaniu na konto,
• zmianą hasła,
• fakturą.
W tych godzinach wynajem i zwrot pojazdów będzie niemożliwy.
Przepraszamy za utrudnienia!
Regulamin
31.10.24
Nowy Regulamin usługi Traficar jest dostępny tutaj.
Nowa Polityka prywatności usługi Traficar jest dostępna tutaj.
Zmiany w pigułce:
1. Zmieniona została definicja samochodu dostawczego.
2. Dodano i szczegółowo opisano nową metodę weryfikacji dla cudzoziemców – weryfikację biometryczną.
3. Dodano i szczegółowo opisano nową metodę weryfikacji dla osób niebędących cudzoziemcami – aplikacja mObywatel.
4. Zaktualizowany został cennik opłat dodatkowych (pkt. H).
5. Do cennika opłat dodatkowych dodane zostało zdarzenie U: Wyjazd pojazdem za granicę administracyjną Rzeczypospolitej Polskiej.
Informacja
22.10.24
[23:20] Prace modernizacyjne zostały zakończone.
Usługa działa stabilnie.
Wynajem i zwrot pojazdów jest możliwy.
[23:00] Początek prac modernizacyjnych.
Przewidywany czas zakończenia: 23:30.
Obecnie wynajem i zwrot pojazdów jest niemożliwy.
Informacja
21.10.24
22.10.2024 r. między godziną 23:00, a 23:30 zaplanowane są prace modernizacyjne w celu poprawienia działania usługi.
W tych godzinach wynajem i zwrot pojazdów będzie niemożliwy.
Przepraszamy za utrudnienia!
Informacja
11.10.24
[12.10 6:00] Problem został rozwiązany
Obecnie napotykamy utrudnienia, które wpływają na szybkość działania naszej aplikacji.
Wynajem i zwrot pojazdów jest możliwy, ale aplikacja działa wolniej niż zwykle.
Gdy problem zostanie rozwiązany, niezwłocznie o tym poinformujemy. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Informacja
27.09.24
[5:00] Prace zostały zakończone.
28.09.2024 w godzinach 1:00-2:00 oraz 4:00-5:00 nasz partner płatności, Przelewy24, przeprowadzi prace modernizacyjne.
W tym czasie:
Informacja
25.09.24
[17:30] Problem został rozwiązany
[16:47] Występują także opóźnienia w wystawianiu faktur oraz rozliczaniu wynajmu. Gdy problem zostanie rozwiązany, niezwłocznie o tym poinformujemy.
Obecnie zamykanie pojazdów jest utrudnione. Prosimy o cierpliwość. Pracujemy nad rozwiązaniem.
Nie martw sie, zostaniesz policzony tylko za swój przejazd.
Informacja
25.09.24
[05:07] Prace modernizacyjne zostały zakończone. Możesz już zakończyć lub rozpocząć wynajem.
[02:53] Prace modernizacyjne nadal trwają. Wynajem i zwrot pojazdów w dalszym ciągu jest niemożliwy. Planowane zakończenie prac o 5:30.
Przepraszamy za utrudnienia. Jeśli musisz zakończyć wynajem teraz, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem +48 123 000 330.
Z uwagi na trwające prace modernizacyjne, wynajem i zwrot samochodów jest obecnie niemożliwy. Zakończenie prac planujemy dziś, 25.09 o godzinie 3:00 w nocy.
Przepraszamy za utrudnienia. Jeśli musisz zakończyć lub rozpocząć wynajem teraz, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem +48 123 000 330.
Informacja
18.09.24
25.09.2024 r. między godziną 00:00, a 3:00 zaplanowane są prace modernizacyjne w celu poprawienia działania usługi. W tych godzinach wynajem i zwrot pojazdów będzie niemożliwy.
Przepraszamy za utrudnienia!
Informacja
16.09.24
Drodzy,
wielu z nas potrzebuje obecnie pomocy. Jako społeczeństwo zawsze potrafimy zmobilizować się w trudnych momentach i tak też jest i tym razem. Dostajemy od Was wiadomości, że chcecie pomóc, a my w tej pomocy chcemy Was wesprzeć.
Jeśli angażujecie się w akcje pomocowe, wiecie, kto tej pomocy potrzebuje i wiecie, jak udzielać jej w sposób bezpieczny – przede wszystkim dla siebie (żywioł jest nieprzewidywalny), napiszcie do nas na traficar@traficar.pl. Zadbamy o vouchery na przejazdy naszymi samochodami, abyście szybko i bezpiecznie mogli dotrzeć do potrzebujących.
Pamiętajcie, działajcie odpowiedzialnie, najlepiej we współpracy z odpowiednimi jednostkami. Dla własnego bezpieczeństwa.
Już teraz dziękujemy wszystkim, który angażują się w pomoc. Jesteście wielcy!
Informacja
11.09.24
W dn. 11.09.2024 w godzinach 9:00-9:30 przeprowadzone zostaną prace modernizacyjne z operatorem płatności mające na celu poprawienie stabilności usługi.
W tym czasie mogą wystąpić krótkotrwałe problemy z dodaniem karty płatniczej.
[09:19] Prace modernizacyjne zostały zakończone.
Informacja
30.08.24
31.08.2024 r. w godzinach 1:00-2:00 oraz 4:00-5:00 nasz partner płatności, Przelewy24, przeprowadzi prace modernizacyjne.
W tym czasie:
Informacja
30.08.24
Od 1.09.2024 od godziny 00:00 cena za minutę jazdy hulajnogą Traficar będzie wynosić 0,79 zł/min jazdy.
Wszystkie wynajmy rozpoczęte do 1.09.2024 do godziny 00:00 zostaną rozliczone zgodnie z cennikiem obowiązującym na moment rozpoczęcia wynajmu.
Informacja
16.08.24
Problem został rozwiązany.
14:20 Chwilowo mogą wystąpić opóźnienia w otrzymywaniu wiadomości email zawierające między innymi: link aktywacyjny, link do resetowania hasła.
Informacja
14.08.24
Traficar Sp. z o.o. pragnie poinformować, że w związku z incydentem dotyczącym Holding1, podczas którego mogło dojść do nieuprawnionego dostępu do niektórych danych osobowych klientów, baza danych i system naszej spółki pozostały nienaruszone. Ze względu na powiązania Traficar Sp. z o.o. z Holding1, niewielka część danych użytkowników (mniej niż 0,02%) została wykradziona. Dotyczy to wyłącznie danych, które znajdowały się poza bazą Traficar, w ramach struktury Holding1. Użytkownicy, których to dotyczy, są powiadamiani poprzez indywidualne wiadomości e-mail. Pragniemy zapewnić, że dane pozostałych klientów Traficar Sp. z o.o. są w pełni bezpieczne i żadne nieuprawnione podmioty nie uzyskały do nich dostępu.
Informacja
14.08.24
W ramach aktualizacji aplikacji wykonano działania optymalizujące jej działanie, dostępna jest nowa funkcja skanowania kodu QR hulajnogi z mapy bez konieczności jej wcześniejszej rezerwacji, zniknął komunikat o braku dostępności aut oraz dodany został komunikat o konieczności pokonania minimum 1 km przed wygenerowaniem PINu do tankowania w aplikacji.
Będziemy wdzięczni za Wasz feedback!
Zaktualizuj aplikację:
Informacja
09.08.24
[07:45] Aplikacja działa już stabilnie. Możesz wynająć i zwrócić Traficara.
[06:38] Obecnie wynajem i zwrot pojazdów jest niemożliwy. Robimy wszystko, by możliwie szybko rozwiązać problem.
Informacja
30.07.24
22:53 Problem został rozwiązany. Aplikacja działa poprawnie.
22:08 Opóźnienia w wystawianiu faktur oraz rozliczaniu wynajmów wciąz występują. Obecnie usługa działa także wolniej niż zwykle.
Chwilowo mogą wystąpić opóźnienia w wystawianiu faktur oraz rozliczaniu wynajmu. Gdy problem zostanie rozwiązany, niezwłocznie o tym poinformujemy.
Informacja
12.07.24
W nocy 13.07.2024 w godzinach 1:00-2:00 oraz 4:00-5:00 nastąpi całkowita niedostępność systemu Przelewy24.
W tym czasie dodanie lub zmiana karty płatniczej będzie niemożliwe.
Informacja
26.06.24
Dzisiaj w godzinach 20:00 – 23:00 zaplanowaliśmy prace serwisowe naszych serwerów pocztowych. W tym czasie nie otrzymasz wiadomości mailowej z:
Usługa wynajmu i zwrotu będzie działać normalnie.
Przepraszamy za utrudnienia.
Zmiana
12.06.24
Zmiany możesz sprawdzić w aplikacji klikając Pokaż strefę hulajnóg.
Informacja
17.05.24
[AKTUALIZACJA 23:47] Aplikacja działa poprawnie. Spróbuj zakończyć wynajem w aplikacji.
[AKTUALIZACJA 23:28] Zamknij samochód z kluczyka. Gdy aplikacja znowu będzie dostępna, poprosimy Cię o odłożenie kluczyka, zakończenie wynajmu i napisane na traficar@traficar.pl. Nie martw się. Policzymy Cię tylko za Twój przejazd.
Obecnie wynajem i zwrot pojazdów jest niemożliwy. Robimy wszystko, by możliwie szybko rozwiązać problem. Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany do 30 minut, otrzymasz wskazówki co do kolejnych kroków działania.
Informacja
Bądź z nami w kontakcie!