1. Strona główna
  2. Kanał nadawczy

Kanał nadawczy

Informacja

08.11.24

Jak sobota to… może do Lidla Traficarem?

Jak sobota to… może do Lidla Traficarem? A jak posiadacie konto w aplikacji Lidl Plus, pojedziecie taniej. Sprawdźcie najnowsze promocje w zakładce Benefit Plus!

➡️ Dla obecnych użytkowników

Oferta 20% zniżki

nie więcej niż 5 zł na każdy z 4 przejazdów.

Regulamin promocji znajdziesz tutaj.

➡️ Dla nowych użytkowników

Oferta 60% zniżki

nie więcej niż 15 zł na każdy z 4 przejazdów.

Regulamin promocji znajdziesz tutaj.

Zniżka jest ważna przez 30 dni od wpisania kodu do aplikacji. Kod obowiązuje na wszystkie samochody z floty w ofertach – “Na ile chcesz” i “Na 24h lub dłużej”.

Oferta obowiązuje od 4.11.2024 r. do 30.11.2024 r. lub do wcześniejszego wyczerpania puli kodów rabatowych. Jeden użytkownik Lidl Plus może odebrać jeden kod rabatowy.

Informacja

06.11.24

Planowane prace serwisowe

[02:29] Prace serwisowe zakończyły się.
Wszystko działa poprawnie.

 

[0:00] Rozpoczęcie planowanych prac serwisowych.

Z uwagi na trwające prace serwisowe wynajem i zwrot samochodów jest obecnie niemożliwy.
Jeśli musisz zakończyć wynajem teraz, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem +48 123 000 330.

Nie otrzymasz od nas również wiadomości email z linkiem aktywacyjnym, fakturą, czy zmianą hasła.

Zakończenie prac serwisowych przewidujemy dziś, 07.11, o godzinie 6:00.

Informacja

05.11.24

Chwilowe problemy z płatnościami

[22:20] Problem został rozwiązany.

 

[20:40] Obecnie występują problemy z płatnościami.

Niestety, nie dodasz nowej karty. Twoja płatność zostanie przetworzona z opóźnieniem.
Przepraszamy za niedogodności.

Informacja

05.11.24

Planowane prace serwisowe

W nocy z 06.11.2024 r. na 07.11.2024 r. między godziną 00:00, a 6:00 zaplanowane są prace serwisowe w celu poprawienia działania usługi. W tym czasie nie otrzymasz wiadomości mailowej z:

• linkiem aktywacyjnym,
• powiadomieniem o nowym logowaniu na konto,
• zmianą hasła,
• fakturą.

W tych godzinach wynajem i zwrot pojazdów będzie niemożliwy.

Przepraszamy za utrudnienia!

Regulamin

31.10.24

Nowy Regulamin i Polityka prywatności usługi będą obowiązywały od 08.11.2024 r. od godziny 00:00

Nowy Regulamin usługi Traficar jest dostępny tutaj.

Nowa Polityka prywatności usługi Traficar jest dostępna tutaj.

Zmiany w pigułce:

1.  Zmieniona została definicja samochodu dostawczego.

2.  Dodano i szczegółowo opisano nową metodę weryfikacji dla cudzoziemców – weryfikację biometryczną.

3.  Dodano i szczegółowo opisano nową metodę weryfikacji dla osób niebędących cudzoziemcami – aplikacja mObywatel.

4.  Zaktualizowany został cennik opłat dodatkowych (pkt. H).

5.  Do cennika opłat dodatkowych dodane zostało zdarzenie U: Wyjazd pojazdem za granicę administracyjną Rzeczypospolitej Polskiej.

Informacja

29.10.24

Pakiet „Na 3 dni”. Doba w pakiecie za 60 zł.

Mamy dla Was pakiet „Na 3 dni”. Bo czemu nie! 💜
🚗 Na 3 dni
Samochody miejskie (Clio, Sandero, Zoe)
3 doby za 180 zł
(60 zł/doba)
Promocja trwa od 24.10.2024 r. od godziny 11:00 do 18.11.2024 r. do godziny 23:59:59.
Dotyczy usługi carsharingu w ofercie „Na 24h lub dłużej” tylko dla samochodów miejskich. Pakiet ważny jest 30 dni i może być wykorzystany w czasie jednego najmu. Regulamin znajdziesz na stronie tutaj
Sprawdźcie zakładkę Pakiety w apce!

Informacja

22.10.24

Prace modernizacyjne

[23:20] Prace modernizacyjne zostały zakończone.
Usługa działa stabilnie.
Wynajem i zwrot pojazdów jest możliwy.

[23:00] Początek prac modernizacyjnych.
Przewidywany czas zakończenia: 23:30.

Obecnie wynajem i zwrot pojazdów jest niemożliwy.

Informacja

21.10.24

Planowane prace modernizacyjne

22.10.2024 r. między godziną 23:00, a 23:30 zaplanowane są prace modernizacyjne w celu poprawienia działania usługi.

W tych godzinach wynajem i zwrot pojazdów będzie niemożliwy.

Przepraszamy za utrudnienia!

Informacja

11.10.24

Nasza aplikacja działa obecnie wolniej niż zwykle

[12.10 6:00] Problem został rozwiązany

Obecnie napotykamy utrudnienia, które wpływają na szybkość działania naszej aplikacji.

Wynajem i zwrot pojazdów jest możliwy, ale aplikacja działa wolniej niż zwykle.

Gdy problem zostanie rozwiązany, niezwłocznie o tym poinformujemy. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Informacja

27.09.24

Prace modernizacyjne partnera płatności

[5:00] Prace zostały zakończone.

 

 

28.09.2024 w godzinach 1:00-2:00 oraz 4:00-5:00 nasz partner płatności, Przelewy24, przeprowadzi prace modernizacyjne.

W tym czasie:

  • Wszystkie płatności i preautoryzacje będą realizowane z opóźnieniem.
  • Dodawanie i zmiana kart płatniczych będzie niemożliwe.

Informacja

25.09.24

Chwilowe problemy z zamykaniem pojazdów oraz opóźnienia z przetwarzaniem płatności

[17:30] Problem został rozwiązany

[16:47] Występują także opóźnienia w wystawianiu faktur oraz rozliczaniu wynajmu. Gdy problem zostanie rozwiązany, niezwłocznie o tym poinformujemy.

Obecnie zamykanie pojazdów jest utrudnione. Prosimy o cierpliwość. Pracujemy nad rozwiązaniem.

Nie martw sie, zostaniesz policzony tylko za swój przejazd.

Informacja

25.09.24

Nie można zakończyć i rozpocząć wynajmu (prace serwisowe)

[05:07] Prace modernizacyjne zostały zakończone. Możesz już zakończyć lub rozpocząć wynajem. 

[02:53] Prace modernizacyjne nadal trwają. Wynajem i zwrot pojazdów w dalszym ciągu jest niemożliwy. Planowane zakończenie prac o 5:30.

Przepraszamy za utrudnienia. Jeśli musisz zakończyć wynajem teraz, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem +48 123 000 330.

 

Z uwagi na trwające prace modernizacyjne, wynajem i zwrot samochodów jest obecnie niemożliwy. Zakończenie prac planujemy dziś, 25.09 o godzinie 3:00 w nocy. 

Przepraszamy za utrudnienia. Jeśli musisz zakończyć lub rozpocząć wynajem teraz, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem +48 123 000 330.

Informacja

18.09.24

Planowane prace modernizacyjne

25.09.2024 r. między godziną 00:00, a 3:00 zaplanowane są prace modernizacyjne w celu poprawienia działania usługi. W tych godzinach wynajem i zwrot pojazdów będzie niemożliwy. 

Przepraszamy za utrudnienia!

Informacja

16.09.24

Wspieramy Was w niesieniu pomocy

Drodzy,

wielu z nas potrzebuje obecnie pomocy. Jako społeczeństwo zawsze potrafimy zmobilizować się w trudnych momentach i tak też jest i tym razem. Dostajemy od Was wiadomości, że chcecie pomóc, a my w tej pomocy chcemy Was wesprzeć.

Jeśli angażujecie się w akcje pomocowe, wiecie, kto tej pomocy potrzebuje i wiecie, jak udzielać jej w sposób bezpieczny – przede wszystkim dla siebie (żywioł jest nieprzewidywalny), napiszcie do nas na traficar@traficar.pl. Zadbamy o vouchery na przejazdy naszymi samochodami, abyście szybko i bezpiecznie mogli dotrzeć do potrzebujących.

Pamiętajcie, działajcie odpowiedzialnie, najlepiej we współpracy z odpowiednimi jednostkami. Dla własnego bezpieczeństwa.

Już teraz dziękujemy wszystkim, który angażują się w pomoc. Jesteście wielcy!

Informacja

11.09.24

Prace modernizacyjne partnera płatności

W dn. 11.09.2024 w godzinach 9:00-9:30 przeprowadzone zostaną prace modernizacyjne z operatorem płatności mające na celu poprawienie stabilności usługi.
W tym czasie mogą wystąpić krótkotrwałe problemy z dodaniem karty płatniczej.

[09:19] Prace modernizacyjne zostały zakończone.

Informacja

30.08.24

Prace modernizacyjne partnera płatności

31.08.2024 r. w godzinach 1:00-2:00 oraz 4:00-5:00 nasz partner płatności, Przelewy24, przeprowadzi prace modernizacyjne.

W tym czasie:

  • Wszystkie płatności i preautoryzacje będą realizowane z opóźnieniem.
  • Dodawanie i zmiana kart płatniczych będzie niemożliwe.

Informacja

30.08.24

Zmiana ceny za minutę jazdy hulajnogą Traficar

Od 1.09.2024 od godziny 00:00 cena za minutę jazdy hulajnogą Traficar będzie wynosić 0,79 zł/min jazdy.

 

Wszystkie wynajmy rozpoczęte do 1.09.2024 do godziny 00:00 zostaną rozliczone zgodnie z cennikiem obowiązującym na moment rozpoczęcia wynajmu.

Informacja

16.08.24

Chwilowy problem z otrzymywaniem wiadomości email

Problem został rozwiązany.

14:20 Chwilowo mogą wystąpić opóźnienia w otrzymywaniu wiadomości email zawierające między innymi: link aktywacyjny, link do resetowania hasła.

Informacja

14.08.24

OŚWIADCZENIE

Traficar Sp. z o.o. pragnie poinformować, że w związku z incydentem dotyczącym Holding1, podczas którego mogło dojść do nieuprawnionego dostępu do niektórych danych osobowych klientów, baza danych i system naszej spółki pozostały nienaruszone. Ze względu na powiązania Traficar Sp. z o.o. z Holding1, niewielka część danych użytkowników (mniej niż 0,02%) została wykradziona. Dotyczy to wyłącznie danych, które znajdowały się poza bazą Traficar, w ramach struktury Holding1. Użytkownicy, których to dotyczy, są powiadamiani poprzez indywidualne wiadomości e-mail. Pragniemy zapewnić, że dane pozostałych klientów Traficar Sp. z o.o. są w pełni bezpieczne i żadne nieuprawnione podmioty nie uzyskały do nich dostępu.

Informacja

14.08.24

Dostępna nowa wersja aplikacji Traficar 4.12.0

W ramach aktualizacji aplikacji wykonano działania optymalizujące jej działanie, dostępna jest nowa funkcja skanowania kodu QR hulajnogi z mapy bez konieczności jej wcześniejszej rezerwacji, zniknął komunikat o braku dostępności aut oraz dodany został komunikat o konieczności pokonania minimum 1 km przed wygenerowaniem PINu do tankowania w aplikacji.

Będziemy wdzięczni za Wasz feedback!

Zaktualizuj aplikację:

IOS

Android 

Informacja

09.08.24

Problem został rozwiązany

[07:45] Aplikacja działa już stabilnie. Możesz wynająć i zwrócić Traficara.

[06:38] Obecnie wynajem i zwrot pojazdów jest niemożliwy. Robimy wszystko, by możliwie szybko rozwiązać problem.

 

Informacja

30.07.24

Opóźnienia z przetwarzaniem płatności i opóźnienia w działaniu usługi

22:53 Problem został rozwiązany. Aplikacja działa poprawnie.

22:08 Opóźnienia w wystawianiu faktur oraz rozliczaniu wynajmów wciąz występują. Obecnie usługa działa także wolniej niż zwykle.

Chwilowo mogą wystąpić opóźnienia w wystawianiu faktur oraz rozliczaniu wynajmu. Gdy problem zostanie rozwiązany, niezwłocznie o tym poinformujemy.

Informacja

12.07.24

Prace modernizacyjne partnera płatności

W nocy 13.07.2024 w godzinach 1:00-2:00 oraz 4:00-5:00 nastąpi całkowita niedostępność systemu Przelewy24.

W tym czasie dodanie lub zmiana karty płatniczej będzie niemożliwe.

Informacja

26.06.24

Zaplanowane prace serwisowe

Dzisiaj w godzinach 20:00 – 23:00 zaplanowaliśmy prace serwisowe naszych serwerów pocztowych. W tym czasie nie otrzymasz wiadomości mailowej z:

  • linkiem aktywacyjnym,
  • powiadomieniem o nowym logowaniu na konto,
  • zmianą hasła,
  • fakturą.

Usługa wynajmu i zwrotu będzie działać normalnie.

Przepraszamy za utrudnienia.

Zmiana

12.06.24

Zmniejszenie strefy dla hulajnóg elektrycznych w Krakowie

Zmiany możesz sprawdzić w aplikacji klikając Pokaż strefę hulajnóg.

Informacja

17.05.24

Problem z działaniem usługi rozwiązany

[AKTUALIZACJA 23:47] Aplikacja działa poprawnie. Spróbuj zakończyć wynajem w aplikacji.

[AKTUALIZACJA 23:28] Zamknij samochód z kluczyka. Gdy aplikacja znowu będzie dostępna, poprosimy Cię o odłożenie kluczyka, zakończenie wynajmu i napisane na traficar@traficar.pl. Nie martw się. Policzymy Cię tylko za Twój przejazd.

Obecnie wynajem i zwrot pojazdów jest niemożliwy. Robimy wszystko, by możliwie szybko rozwiązać problem. Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany do 30 minut, otrzymasz wskazówki co do kolejnych kroków działania.

Informacja

Na tej stronie pojawiać się będą komunikaty dotyczące działania usługi lub zmian, które jej dotyczą.

Bądź z nami w kontakcie!