[AKTUALIZACJA 01:20 PROBLEM ZOSTAŁ ROZWIĄZANY. Prosimy, odłóż klucz do samochodu i zamknij wynajem w aplikacji. Gdy aplikacja znowu będzie dostępna, poprosimy Cię o odłożenie kluczyka, zakończenie wynajmu i napisanie na traficar@traficar.pl. Nie martw się. Policzymy Cię tylko za Twój przejazd.
[AKTUALIZACJA 21:28] PROBLEM ZOSTAŁ ROZWIĄZANY. Prosimy, odłóż klucz do samochodu i zamknij wynajem w aplikacji. W Trójmieście wynajem i zwrot wciąż jest niemożliwy. Spróbuj zamknąć samochód w aplikacji. Jeśli po 3 próbach sie nie uda, zamknij go z kluczyka. Gdy aplikacja znowu będzie dostępna, poprosimy Cię o odłożenie kluczyka, zakończenie wynajmu i napisanie na traficar@traficar.pl. Nie martw się. Policzymy Cię tylko za Twój przejazd.
[AKTUALIZACJA 19:53] Spróbuj zamknąć samochód w aplikacji. Jeśli po 3 próbach sie nie uda, zamknij go z kluczyka. Gdy aplikacja znowu będzie dostępna, poprosimy Cię o odłożenie kluczyka, zakończenie wynajmu i napisanie na traficar@traficar.pl. Nie martw się. Policzymy Cię tylko za Twój przejazd.
[AKTUALIZACJA 19:14] Zamknij samochód z kluczyka. Gdy aplikacja znowu będzie dostępna, poprosimy Cię o odłożenie kluczyka, zakończenie wynajmu i napisanie na traficar@traficar.pl. Nie martw się. Policzymy Cię tylko za Twój przejazd.
[18:30] Obecnie wynajem i zwrot pojazdów jest niemożliwy. Robimy wszystko, by możliwie szybko rozwiązać problem.
Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany do 30 minut, otrzymasz wskazówki co do kolejnych kroków działania. Przepraszamy za utrudnienia.