Część z Was mogła dostać wiadomość, że konto już czeka na pierwszą jazdę Traficarem. Przepraszamy za zamieszanie! 😅
Informacja
05.09.25
Część z Was mogła dostać wiadomość, że konto już czeka na pierwszą jazdę Traficarem. Przepraszamy za zamieszanie! 😅
Informacja
09.04.25
W dniu 10.04,2025 w godzinach 0:00 – 4:00 zaplanowane są prace serwisowe.
W tym czasie nie otrzymasz wiadomości mailowej z:
– linkiem aktywacyjnym,
– powiadomieniem o nowym logowaniu na konto,
– zmianą hasła,
– fakturą.
Wynajem i zwrot pojazdu będzie możliwy.
Informacja
29.03.25
[19:25]
Aktualizacja: Problem rozwiązany.
Infolinia działa już poprawnie.
[18:00]
Obecnie występują problemy z działaniem naszej infolinii.
Rozmowa z konsultantem nie jest możliwa.
Przewidywany czas niedostępności: do 20.00.
Przepraszamy za utrudnienia.
Informacja
18.03.25
W dniu 18 marca 2025 planowane są prace modernizacyjne w celu poprawienia działania usługi.
W godzinach 23:00 do 23:30 mogą wystąpić problemy z wynajmem i zwrotem pojazdów.
Informacja
06.03.25
W nocy z 11 na 12.03.2025 r. między godziną 0:00 a 4:00 zaplanowane są prace modernizacyjne.
Wynajem i zwrot pojazdów nie będzie możliwy.
W tym czasie również nie otrzymasz wiadomości mailowej z:
– linkiem aktywacyjnym,
– powiadomieniem o nowym logowaniu na konto,
– zmianą hasła,
– fakturą.
Przepraszamy za utrudnienia!
Zaplanuj swoją podróż wcześniej, aby niedostępność nie wpłynęła na Twoje plany.
Informacja
11.02.25
W nocy z 11 na 12 lutego 2025 planowane są prace modernizacyjne w celu poprawienia działania usługi.
W godzinach 00.00 do 00.30 mogą wystąpić problemy z wynajmem i zwrotem pojazdów.
Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za niedogodności.
Informacja
07.02.25
Wynajmij samochód miejski już od 14,99 zł w ofercie na 3h.
0 zł za postój, zero stresu! 😌
Szczegóły znajdziesz tutaj.
Na godziny? Na luzie!
Dodatkowo zostanie naliczona opłata za przejechane kilometry zgodnie z cennikiem.
W ramach oferty „Na godziny” prezentowana cena obejmuje korzystanie z samochodu przez 3 h. Regulamin oferty i cennik dostępne na traficar.pl.
Informacja
06.02.25
[AKTUALIZACJA 18:59] Problem rozwiązany. Jeśli w dalszym ciągu wynajem w Twojej aplikacji trwa i auto pozostaje otwarte, pomimo próby zamknięcia – skontaktuj się z naszą infolinią. Nie martw się, rozliczymy Cię zgodnie z Twoim przejazdem.
[AKTUALIZACJA 17:49] PROBLEM ZOSTAŁ ROZWIĄZANY. Jeżeli mnie możesz się z nami skontaktować, zabierz klucz ze sobą i spróbuj zamknąć pojazd za 30 min/1h, dzwoniąc wtedy na naszą infolinię. Nie martw się. Policzymy Cię tylko za Twój przejazd.
Obecnie wynajem i zwrot pojazdów jest niemożliwy. Robimy wszystko, by możliwie szybko rozwiązać problem.
Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany do 30 minut, otrzymasz wskazówki co do kolejnych kroków działania. Przepraszamy za utrudnienia.
Informacja
29.01.25
W dn. 29.01.2025 o godz. 22:30 zaplanowane są prace serwisowe.
W tym czasie nie otrzymasz wiadomości mailowej z:
– linkiem aktywacyjnym,
– powiadomieniem o nowym logowaniu na konto,
– zmianą hasła,
– fakturą.
Wynajem i zwrot pojazdu będzie możliwy.
Przewidywany czas zakończenia prac godz. 23:00.
Informacja
16.09.24
Drodzy,
wielu z nas potrzebuje obecnie pomocy. Jako społeczeństwo zawsze potrafimy zmobilizować się w trudnych momentach i tak też jest i tym razem. Dostajemy od Was wiadomości, że chcecie pomóc, a my w tej pomocy chcemy Was wesprzeć.
Jeśli angażujecie się w akcje pomocowe, wiecie, kto tej pomocy potrzebuje i wiecie, jak udzielać jej w sposób bezpieczny – przede wszystkim dla siebie (żywioł jest nieprzewidywalny), napiszcie do nas na traficar@traficar.pl. Zadbamy o vouchery na przejazdy naszymi samochodami, abyście szybko i bezpiecznie mogli dotrzeć do potrzebujących.
Pamiętajcie, działajcie odpowiedzialnie, najlepiej we współpracy z odpowiednimi jednostkami. Dla własnego bezpieczeństwa.
Już teraz dziękujemy wszystkim, który angażują się w pomoc. Jesteście wielcy!
Informacja
14.08.24
Traficar Sp. z o.o. pragnie poinformować, że w związku z incydentem dotyczącym Holding1, podczas którego mogło dojść do nieuprawnionego dostępu do niektórych danych osobowych klientów, baza danych i system naszej spółki pozostały nienaruszone. Ze względu na powiązania Traficar Sp. z o.o. z Holding1, niewielka część danych użytkowników (mniej niż 0,02%) została wykradziona. Dotyczy to wyłącznie danych, które znajdowały się poza bazą Traficar, w ramach struktury Holding1. Użytkownicy, których to dotyczy, są powiadamiani poprzez indywidualne wiadomości e-mail. Pragniemy zapewnić, że dane pozostałych klientów Traficar Sp. z o.o. są w pełni bezpieczne i żadne nieuprawnione podmioty nie uzyskały do nich dostępu.
Informacja
14.08.24
W ramach aktualizacji aplikacji wykonano działania optymalizujące jej działanie, dostępna jest nowa funkcja skanowania kodu QR hulajnogi z mapy bez konieczności jej wcześniejszej rezerwacji, zniknął komunikat o braku dostępności aut oraz dodany został komunikat o konieczności pokonania minimum 1 km przed wygenerowaniem PINu do tankowania w aplikacji.
Będziemy wdzięczni za Wasz feedback!
Zaktualizuj aplikację:
Informacja
Bądź z nami w kontakcie!