1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Inne pytania

Inne pytania

Zostawiłem coś osobistego w pojeździe, w jaki sposób mogę to odzyskać?

Z uwagi na charakter usługi Traficar nie jesteśmy w stanie na bieżąco weryfikować, czy klienci nie zostawili w nich swoich prywatnych przedmiotów. Nie prowadzimy biura rzeczy znalezionych oraz nie odpowiadamy za rzeczy pozostawione w pojazdach. Skontaktuj się z naszą infolinią, która postara się pomóc w Twojej sprawie, ale niestety nie możemy nic zagwarantować.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
72
65

Aplikacja działa niestabilnie, zawiesza się. Co mam zrobić?

Na początek prosimy Cię o zweryfikowanie aktualnej wersji aplikacji. Dla pewności odinstaluj aplikację i zainstaluj ją ponownie. Jeżeli problem nadal występuje dołącz do społeczności Traficar tutaj i dopytaj, czy problem występuje również u innych użytkowników. Jeżeli problem wynika z awarii aplikacji niezwłocznie o tym poinformujemy i będziemy dawać bieżące wskazówki co do korzystania z usługi Traficar w trakcie jej chwilowej niestabilności.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
10
124

W jakich godzinach mogę korzystać z usługi Traficar ?

Usługa Traficar dostępna jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
27
9

Ile muszę mieć lat, aby korzystać z Traficar?

Użytkownicy muszą mieć co najmniej 18 lat oraz aktualne prawo jazdy na kategorię B.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
54
11

Mam pomysł dotyczący usprawnienia usługi Traficar. Jak mogę go przekazać?

Cieszymy się, że chciałbyś(-abyś) przyczynić się do usprawnienia usługi Traficar. Z wielką uwagą zapoznamy się z Twoim pomysłem. Napisz do nas na opinie@traficar.pl.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
17
14