1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Rejestracja

Rejestracja

Czy mogę zweryfikować swoje konto poprzez rachunek bankowy małżonka(-i) lub lub członka rodziny?

Aby weryfikacja bankowa przebiegła pomyślnie musisz użyć osobistego rachunku bankowego, którego jesteś właścicielem.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
8
21

W jakim celu wymagana jest bankowa weryfikacja konta? Jak wygląda ten proces?

Bankowa weryfikacja konta wymagana jest w celu potwierdzenia Twojej tożsamości. Rejestrując się w usłudze i chcąc zweryfikować swoje dane, udzielasz zgody partnerowi zewnętrznemu, aby Ten w naszym imieniu zweryfikował Twoją tożsamość na Twoim rachunku bankowym i dostarczył nam taką informację do aplikacji Traficar (openbanking). Dzięki temu rozwiązaniu możesz korzystać z usługi Traficar, ponieważ mamy pewność, że jesteś dokładnie tą osobą, za którą podajesz się w formularzu rejestracyjnym.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
4
81

Chciałbym udostępnić usługę kilku pracownikom lub członkom rodziny. Czy mogę zarejestrować jeden wspólny login i przekazać go kilku osobom?

Niestety jeden login może być wykorzystywany tylko przez jedną osobę. Każdy członek rodziny powinien indywidualnie zarejestrować się w usłudze. Jeżeli chcesz udostępnić usługę kilku pracownikom, napisz na adres mailowy: umowaramowa@traficar.pl . Przygotujemy dla Ciebie specjalną ofertę.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
4
7

Nie mogę zalogować się do swojego konta. Otrzymuję komunikat “Nieprawidłowy login lub hasło”, co mam zrobić?

Komunikat ten pojawia się, gdy podajesz niewłaściwe hasło do konta lub niepoprawny adres e-mail. Zweryfikuj, czy podany adres mailowy jest poprawny. Możesz zresetować hasło do konta poprzez przejście w aplikacji do zakładki “Zaloguj”, następnie “Nie pamiętam hasła”. Komunikat ten może również pojawić się, jeśli nie kliknąłeś(-aś) jeszcze linku aktywacyjnego przesłanego w mailu od nas. Sprawdź, czy wiadomość nie wpadła do folderu SPAM. Link aktywacyjny jest ważny przez 24 godziny. Nowy link aktywacyjny wygenerujesz na stronie tutaj przechodząc do zakładki “Aktywacja konta”, a następnie do “Wyślij link aktywacyjny ponownie”.

Jeżeli problem nadal występuje napisz do nas na traficar@traficar.pl.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
3
8

W jaki sposób przebiega rejestracja w Traficar?

Aby stać się użytkownikiem usługi Traficar pobierz aplikację na telefon z systemem Android, iOS lub Huawei. Przygotuj prawo jazdy, kartę płatniczą (Visa lub Mastercard). W procesie rejestracji musisz przejść 6 kroków:

1. Stworzenie konta– podaj swoje imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu i hasło, którym będziesz logować się do usługi Traficar.
2. Zaakceptowanie regulaminu usługi oraz jeśli tylko chcesz zgód marketingowych w celu korzystania z promocji i zniżek.
3. Kliknięcie w link aktywacyjny – link zostanie wysłany na podany przez Ciebie w 1 kroku adres e-mail. Sprawdź czy link nie wpadł do zakładki SPAM, Oferty lub do zakładki Inne. Link jest ważny 24h od jego wysłania przez nasz system. Link aktywacyjny możesz wygenerować raz jeszcze pod adresem traficar.pl/aktywacja/.
4. Uzupełnienie danych osobowych – podaj dane osobowe, kontaktowe oraz numer licencji prawa jazdy wraz ze zdjęciem pierwszej strony dokumentu.
5. Weryfikacja danych za pomocą konta bankowego – ważne, aby dane, które podałeś(-aś) w aplikacji były spójne z danymi właściciela konta bankowego.
6. Dodanie karty płatniczej – w celu regulowania bieżących przejazdów w usłudze Traficar. Możesz mieć podpięte więcej niż jedną kartę. Podpięcie karty płatniczej nie oznacza weryfikacji danych w Twoim banku.

Poinformujemy Cię, gdy Twoje konto będzie w pełni aktywne.

Pamiętaj! Jeśli nie dodasz karty płatniczej Twoje konto może być aktywowane, ale wynajem samochodu wciąż nie będzie możliwy! Dodanie karty płatniczej jest obowiązkowe jeżeli chcesz korzystać z naszej floty.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
2
11

Jakie dokumenty potrzebne są do dokonania rejestracji w usłudze Traficar?

Przygotuj ważne, akceptowane na terenie Polski prawo jazdy. W trakcie rejestracji zostaniesz poproszony o podanie danych osobowych, które znajdują się w wyżej wymienionym dokumencie. Jeśli jesteś obcokrajowcem potrzebny Ci będzie również paszport. W przypadku obcokrajowców spoza Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii oraz strefy Schengen wymagana będzie karta pobytu. Dodatkowo aplikacja poprosi Cię o zrobienie zdjęcia pierwszej strony Twojego prawa jazdy. Zdjęcie wymagane jest do weryfikacji danych, zaraz po aktywacji konta jest usuwane.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
27
121

Czy mogę do mojego konta w Traficarze podpiąć kartę płatniczą kogoś innego?

Niestety nie jest dopuszczalne dodanie do konta karty płatniczej zarejestrowanej na inną osobę. Powinieneś zarejestrować kartę płatniczą z logo Visa lub MasterCard wydaną na Twoje imię i nazwisko.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
7
18

Jakie karty płatnicze mogę podpiąć pod usługę Traficara?

Akceptowane są wszystkie karty płatnicze Visa i Mastercard. Pamiętaj, żeby mieć odblokowane transakcje internetowe, telefoniczne i korespondencyjne, zapewnić odpowiednią ilość środków oraz ustawić odpowiedni limit ilościowy oraz kwotowy dla tego rodzaju transakcji na Twojej karcie. Pamiętaj! Twoja karta musi być ważna minimum 31 dni.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
3
3

Czy rejestrując się w Traficarze muszę podać dane karty płatniczej?

Tak, musisz podać dane karty płatniczej. Dane Twojej karty płatniczej będą potrzebne w momencie dokonywania rezerwacji oraz samego wynajmu. Możesz zarejestrować się w usłudze bez podawania karty płatniczej, jednak wynajem samochodu będzie możliwy dopiero po jej dodaniu do aplikacji Traficar.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?

W jaki sposób zarejestrować konto w usłudze?

Aby stać się użytkownikiem usługi Traficar pobierz aplikację na telefon z systemem Android, iOS lub Huawei. Przygotuj prawo jazdy, kartę płatniczą (Visa lub Mastercard). W procesie rejestracji musisz przejść 6 kroków:

1. Stworzenie konta– podaj swoje imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu i hasło, którym będziesz logować się do usługi Traficar.
2. Zaakceptowanie regulaminu usługi oraz jeśli tylko chcesz zgód marketingowych w celu korzystania z promocji i zniżek.
3. Kliknięcie w link aktywacyjny – link zostanie wysłany na podany przez Ciebie w 1 kroku adres e-mail. Sprawdź czy link nie wpadł do zakładki SPAM, Oferty lub do zakładki Inne. Link jest ważny 24h od jego wysłania przez nasz system. Link aktywacyjny możesz wygenerować raz jeszcze pod adresem traficar.pl/aktywacja/.
4. Uzupełnienie danych osobowych – podaj dane osobowe, kontaktowe oraz numer licencji prawa jazdy wraz ze zdjęciem pierwszej strony dokumentu.
5. Weryfikacja danych za pomocą konta bankowego – ważne, aby dane, które podałeś(-aś) w aplikacji były spójne z danymi właściciela konta bankowego.
6. Dodanie karty płatniczej – w celu regulowania bieżących przejazdów w usłudze Traficar. Możesz mieć podpięte więcej niż jedną kartę. Podpięcie karty płatniczej nie oznacza weryfikacji danych w Twoim banku.

Poinformujemy Cię, gdy Twoje konto będzie w pełni aktywne.

Pamiętaj! Jeśli nie dodasz karty płatniczej Twoje konto może być aktywowane, ale wynajem samochodu wciąż nie będzie możliwy! Dodanie karty płatniczej jest obowiązkowe jeżeli chcesz korzystać z naszej floty.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
7
28